Trumpam pažvelkime į jūsų švarią dietą: 1 maistas: Avižos ir kiaušinių baltymai pusryčiams 2 maistas: Vištiena, balti ryžiai ir migdolai pietums 3 maistas: Baltymų suplakimas su bananu po treniruotės 4 maistas: Vakarienei liesa jautiena ir šparaginės pupelės 5 maistas: Kazeinas ar varškė prieš miegą, galbūt su žemės riešutų sviestu Pakartokite. Taigi jūs turite pakeisti svarstykles mažiau valgydami ir daugiau sportuodami. Vienas laimikis yra tas, kad rizikuojate atsitrenkti į plynaukštę. Lanksti dietaitė neprarado ryšio su tuo, koks jaučiamas pasitenkinimas. Tai yra gyvybiškai svarbu.

Dieta nereiškia neigimo

Išsilavinimas: B. Mes visi matėme, kad tai yra geriausias būdas - vienintelis būdas - gyventi tinkamą gyvenimą, atrodyti ir veikti kaip sportininkui, o ne mirti anksčiau laiko. Žinoma, švarus valgymas turi nešvarią mažą paslaptį: jis visada pateikiamas kartu su savo riebiu šonine, cheat patiekalu. Tai mane liūdina, ir tai mane erzina. Aš praleidau laiką tamsiausioje švaraus valgymo pusėje, būtent, valgymo sutrikime, ir manau, kad laikas šiam mąstymo būdui mirti. Dabar mano darbas yra skleisti lanksčios dietos evangeliją.

Jei esate švarus valgytojas, galbūt karts nuo karto pastebėjote niūrias pastabas apie mus, kad lanksčios dietos yra nesveikos. Galbūt jūs netgi pakomentavote mūsų moralinį pobūdį.

Fizinis aktyvumas mezomorfams Žmonės, kurių kūno tipas yra mezomorfinis, turėtų laikyti save laimingais.

Mes esame blogi žmonės, mes einame į pragarą valgydami kliūtis ir turėtume gėdytis patys, nes valgome keptas bulves su sviestu. Užteks varginančio vardo šaukimo! Leisk man parodyti tau tiesą, kelią ir šviesą į maisto laisvę!

Kas yra Mesomorfo dieta? Maisto sąrašas, pavyzdinis meniu, privalumai ir daugiau

Pirmasis žingsnis - paneigti paplitusius mitus apie lankstų valgymą. Suvalgyti krūvą šūdo yra Tai yra tipiška amerikiečių dieta ir tai dar toli gražu nėra lankstus dietų laikymasis. Tai reiškia, kad jūs žinote apie tai, kiek baltymų sunaudojate, taip pat kad jūs gaunate pakankamai ląstelienos. Supratimas, kad skanus ir greitas maistas yra leidžiamas, bet ne kaip norma.

Pasinaudokite nemokama federalinės vyriausybės suteikta priemone, kad sveika mityba ir lieknėjimas sulėtėtų. Reikšmė: Nors jūs negalite pakeisti savo kaulų struktūros ar rėmo, jums gali būti lengviau numesti riebalus ir auginti raumenis. Jums tikriausiai patiks pasitenkinimas tuo, kad kalorijas galite paskirstyti gana tolygiai tarp angliavandenių, riebalų ir baltymų, o ne apribosite savo mitybą ir jausitės nepritekliai.

Porcijos kontrolė. Tai yra gyvybiškai svarbu. Yra skirtumas tarp 1 spurgos ir 12, ir tuo nepiktnaudžiaujate. Pagalvokite apie saują guminukų, o ne apie visą maišą. Nedidelė saldžių bulvių bulvyčių porcija su vištienos salotomis. Taurė vyno papildo kepsnį.

  • MEZOMORFO DIETA IR SVORIO METIMAS - SVEIKA DIETA -
  • Dieta nereiškia neigimo - Kultūrizmas
  • Хилвар выслушал рассказ без комментариев и не требовал пояснений.

Taigi, ką valgo lanksčios dietos? Visų pirma, visi maisto šaltiniai, kurių šone yra linksmų patiekalų. Jei tipiškas amerikietis pusryčiams ketina valgyti kruasaną ir stiklinę apelsinų sulčių, jis nėra lankstus dietos laikytojas. Tai, ką galėtų padaryti lanksti dietos laikytoja, yra su tuo patiekalu įmesti omletą, palaikyti kruasaną, o likusiai dienai pasirinkti geresnius angliavandenių šaltinius.

moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos reikia numesti tik pilvo riebalus

Nes kruasanas yra gydymas. Patikėkite, aš tikrai bandžiau įsisavinti baltymus ir ląstelieną vien tik dėl greito maisto, ir to negalima padaryti. Nėra tikroviško būdo patenkinti savo dienos maistinių medžiagų poreikį per šokoladą ir guminukus.

Be to, kas nori išgyventi laikydamasis pastovios dietos, išskyrus cukrų ir riebalus? Dėl to moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos nors susirgtų.

MEZOMORFO DIETA IR SVORIO METIMAS - SVEIKA DIETA - 2021

Tiesą sakant, tai daro daugybę žmonių, sergančių aplink mus, visą laiką. Jis vadinamas 2 tipo diabetu. Ir jei jūs galų gale turite ypač sunkią dieną, tada kitą dieną ją šiek tiek sudrumskite.

Tu to neslepi; nesijaudink dėl to; jūs tiesiog judate toliau. Viskas susiję su patikrinimais ir likučiais. Nesuklyskite dėl to, kad apsvaigote ir išgryninate - yra didelis skirtumas.

Nieko gero, kas gali nutikti, jei neteksite daugybės maisto produktų ir prikibsite prie konkrečių maisto produktų.

Trumpam pažvelkime į jūsų švarią dietą: 1 maistas: Avižos ir kiaušinių baltymai pusryčiams 2 maistas: Vištiena, balti ryžiai ir migdolai pietums 3 maistas: Baltymų suplakimas su bananu po treniruotės 4 maistas: Vakarienei liesa jautiena ir šparaginės pupelės 5 maistas: Kazeinas ar varškė prieš miegą, galbūt su žemės riešutų sviestu Pakartokite. Būkime sąžiningi, aš ten dosniai pavaizdavau švarią dietą. Realus dalykas dažnai būna toli, daug daugiau pasikartojantis. Taip, aš suprantu, kad maistingą maistą turinčios dietos yra nepaprastai sveikos.

Yra neįtikėtinai aukštas ryšys tarp išskirtinio valgymo t. Ribojantis maisto pasirinkimą ir besaikio valgymo. Tai nėra atsitiktinumas. Tyrimas po tyrimo parodė, kad kai tik jūs manote, kad maistas yra draudžiamas, jūsų noras jo dar labiau sustiprėja, net jei galbūt niekada to nenorėjote.

Neleidžiama valgyti šokolado?

  • На этот раз Олвин вынужден был признать поражение.

Netikėtai apie tai galite pagalvoti. Tiesą sakant, galimybė pasirinkti skanėstą dar nereiškia, kad jūs bus būtinai užspringkite ant jo. Atvirkščiai, tai reiškia, kad neišnaudosite savo valios norėdami aktyviai atsispirti maistui.

Ar galite gauti elito kūno sudėjimą laikydamiesi lanksčios dietos? Manote, kad lankstus dietų laikymasis ir elito kūno sudėjimas nesuderinami? Velionis Serge Nubret nesutiktų.

Jis man sakydavo, ką valgyti, kada ir pan. Jei klausau savo kūno, negali būti padaryta jokia klaida. Tai yra instinktas. Manau, kad atsakymas yra akivaizdus. Vis dėlto ateis šeštadienio vakaras, švarus valgytojas gali išeiti pietauti savo savaitės apgaulės patiekalų ir paragauti mėsainio, pjaustytų bulvyčių ir košės, po to - sūrio pyragas desertui, o tada grįžti namo ir valgyti viską, išskyrus virtuvės kriauklę. Kita vertus, lanksti dieta gali turėti tą patį mėsainį ir prancūziškas bulvytes ir neturi problemų sustoti.

Po velnių, jis gali net nebaigti bulvyčių, nes yra pakankamai sotus ir jaučiasi patenkintas. Ar matote skirtumą čia? Lanksti dietaitė neprarado ryšio su tuo, koks jaučiamas pasitenkinimas. Visą savaitę lanksti dietologė prilipo prie visų maisto šaltinių ne todėl, kad turėjo, o todėl, kad norėjo. Jis neturėjo jokių problemų kontroliuoti savo maisto suvartojimą savaitgalį.

Na, ar tau kada nors atsitiko, kad vienintelis kartas, kai leidžiate sau suvartoti per daug pridėtinio cukraus, būna tada, kai apsikvailinate? Pats cukrus gali būti kaltininkas.

moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos prabangus spa svorio metimas

Juk obuoliuose yra cukraus. Tai yra didžiulis pridėtinio cukraus kiekis, kurį suvartojate per vieną sėdėjimą, todėl moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos susergate.

Mitas 4 Lanksčios dietos laikosi keistų ar netikrų makrokomandų Ne visos lanksčios dietos laikosi makrokomandas. Tiems, kurie tai daro, makroelementų gairių nustatymo gairės labai nesiskiria nuo kultūristų ir kitų jėgos atletų rekomendacijų. Būtent baltymų suvartojimas paprastai yra maždaug 1 gramas kilogramui kūno svorio, o angliavandeniai - 0,6—1,5 gramo svarui, atsižvelgiant į tikslus, asmens liesumą, angliavandenių toleranciją, kūno tipą, medžiagų apykaitos galimybes, amžių ir aktyvumo lygį.

Riebalai užpildo likusį kalorijų kiekį. Žmonės, kurie siekia raumenų priaugimo natūraliai, turės didesnį kalorijų kiekį - 16 kartų daugiau kūno svorio ar daugiau.

Žmonės, kurie nori numesti svorio, turėtų pradėti nuo 10—12 kartų didesnio kūno svorio. Panagrinėk mane kaip pavyzdį. Aš esu 24 metų moteris, turinti svarų mezomorfo, turinti maždaug 18 procentų kūno riebalų.

moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos svorio netekimo žinutės

Aš treniruojuosi penkias dienas kiekvieną savaitę, turėdamas žemą ar vidutinį aktyvumą. Sužinokite tiesą apie flexdieting! Tai tik vienas iš daugelio galimų požiūrių į makro galvosūkį. Lankstus dietų laikymasis reiškia pagarbą jūsų asmeniniams poreikiams, atsižvelgiant į maistingų medžiagų kiekį, maisto pasirinkimą, valgymo laiką.

Tai leis jums laikytis savo programos ir pasiekti geriausių rezultatų. Tačiau nuotraukos jums nesako, kad tie maisto produktai iš tikrųjų sudaro nedidelę mūsų kasdienio maisto dalį. Paprastai nerodomi mūsų vartojamos vištienos krūtinėlės, saldžiųjų bulvių ir daržovių.

Nes taip smagiau yra kalbėti apie mūsų elgesius. Taigi ne, sūrio mėsainis nėra tas pats, kas valgyti aukštos kokybės supjaustytą baltymą. Bet jei nuspręsime užsakyti tą mėsainį, tai nutiko todėl, kad neseniai valgėme sočiai, pasvėrėme savo galimybes ir galbūt net įtraukėme maistą į savo makrokomandas.

Mes nusprendėme, kad būtent tai mes ir norėjome valgyti, ir moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos neturime supratimo, kaip leisti sau skonio pumpurus nakčiai. Mes rūpinamės savo sveikata taip pat, kaip tai daro švarus valgytojas, tačiau taip pat suprantame, kad norint pakeisti ilgalaikį gyvenimo būdą, turime susikurti tvarius įpročius.

Mes neturime laiko patekti ten, kur norime būti; mes visi mėgaujamės važiavimu. Ar esate lankstus dietologas?

moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos restoranai tinka svorio metimui

Jei ne, ko jūs laukiate? Tavęs laukia laisvė.

Ar esate švarus valgymo diehardas? Papasakokite savo komentaruose. Rekomenduota jums Valgykite, kelkite, augkite: 4 taisyklės, padėsiančios sukurti našumo mašiną Elitiniai jėgos atletai ir mėgėjai žino, kad jų treniruotės vyks tik tiek, kiek degalai.

Kurkite savo mitybos strategiją pagal šias keturias taisykles ir jūs negalite žlugti! Dėl apgaulingų patiekalų nereikia pritarti dietos katastrofai.

Tiesą sakant, gerai struktūruotas cheat patiekalas gali padėti jums įveikti svorio metimo plynaukštėse! Sukčiauk protingai naudodamas šiuos būtinai perskaitytus patarimus. Jūsų sveika dieta: ji nebūtinai turi būti nuobodi! Jei rimtai kultūristams ar kūno rengybos entuziastams, jūsų dienos racionas gali padėti pasiekti arba panaikinti jūsų užsibrėžtus tikslus.

moterų mezomorfo svorio metimo makrokomandos kaip numesti viršutinės nugaros riebalų dalis

Tai nereiškia, kad jūsų dieta turi būti nuobodi! Sužinokite, kaip galite į savo lėtinės laimo ligos svorio kritimas įtraukti žvilgesį, valgyti norimą maistą ir išlikti sveiki!