Mityba ir sportas pagal figūros tipą — Sportuok stilingai - Susikurkite savo sportinį stilių! Nuorodos kopijavimas Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą Nuoroda nukopijuota.

Sportiškos figūros mitybos principai Sportiškos figūros mitybos principai Garsių sportininkų figūros prikausto jūsų žvilgsnį?

Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas?

Stangrus kūnas atrodo nepasiekiama svajonė? Nieko panašaus, tačiau vien noro, žinoma, nepakanks. Būtina nuolat makštintis ir laikytis griežtos dietos. Ir nors nesportuosite po 6 - 8 valandas per dieną kaip atletai, verta atkreipti dėmesį į pagrindinius jų mitybos principus ir prisitaikyti juos sau.

Garsių sportininkų svorio metimo figūra prikausto jūsų žvilgsnį?

Numesti svorio švediškas stalas. Komentuoti

Skaičiuokite kalorijas Geriausių pasaulio sportininkų porcijos toli gražu ne iš mažųjų, jie suvalgo išties daug. Kitaip vargu ar išliktų fiziškai aktyvūs kiekvieną dieną.

svorio metimas greitai pilvo riebalai

Tačiau jei valgysite gausiai, o judėsite menkai, nesueikvotos kalorijos virs nereikalingais kilogramais. Verta kasdien skaičiuoti gaunamų ir sunaudojamų kalorijų santykį. Maitinkitės reguliariai Profesionslūs sportininkai atidžiai planuoja kiekvieną savo valgį.

markės wahlberg svorio metimas

Dažniausiai jie gausiai papusryčiauja, lengvai užkanda po treniruotės, pasistengia nepersivalgyti per pietus, sukremta energijos suteikiančius pavakarius ir kukliai pavakarieniauja.

O kiek kartų per dieną maitinatės jūs? Pabandykite visą dienos valgį sukrimsti ne per du tris, o per penkis kartus.

Smėlio svorio metimas, Kategorijos

Išvenkite alkio priepolių Šįkart svarbu kalbėti ne tik apie maistą, bet ir vandenį. Profesionalūs sportininkai visuomet stebi vandens pusiausvyrą savo organizme. Pakankamas vandens kiekis organizme padeda išvengti persivalgymo.

Pabandykite visą dieną reguliariai gerti vandenį ir netruksite pastebėti, kaip į gerąją pusę pasikeis jūsų savijauta ir kūno linijos.

Sportiškos figūros mitybos principai

Rinkitės vertingą ir subalansuotą maistą Profesionalūs sportininkai neleidžia sau kimšti į skrandį bet ko - jų mityba gerai subalansuota. Svorio metimo figūra būtinų vitaminų ir mineralų kiekį jiems suteikia vaisių, daržovių, riešutų ir baltymų kokteiliai.

Nebūtina atsisakyti gardaus maisto, tačiau verta paklausti savęs, ar jis išties vertingas ir suteikia pakankamai vitaminų jūsų organizmui. Neužkandžiaukite vakare Sportininkai paskutinį kartą pasistiprina likus ne mažiau nei 2 - 3 valandoms iki miego.

Logika paprasta: naktį virškinimo sistema turi pailsėti. Valgiaraštį planuokite iš anksto Čempionai paprastai yra labai organizuoti žmonės. Tai galioja ne tik treniruojantis, bet ir sėdant prie pietų stalo.

Suplanuokite bent rytojaus valgiaraštį.

Kūno formos svorio metimas

Kartu pasitikrinsite, ar turite visus reikiamus produktus, galėsite numatyti energetinę vertę bei mikroelementų pusiausvyrą. Tik neišsigąskite - tai nėra nei labai sudėtinga, nei atima daug laiko, o dailėjančios kūno linijos ir gera savijauta bus pelnytas atlygis.

hrt padėjo man mesti svorį

Venkite "tuščių" kalorijų Profesionalūs sportininkai iš maisto siekia gauti maksimalią naudą, todėl renkasi produktus, kurių energetinė vertė yra aukšta ir kurie suteikia organizmui visų reikiamų medžiagų. Venkite alkoholio, duonos ir pyragų, kurie suteikia tik "tuščių" kalorijų, turinčių mažai arba apskritai neturinčių jokios maistinės vertės.

Vadovaukitės šiomis taisyklėmis ir netrukus pastebėsite rezultatus!

Svorio metimas plačiais pečiais, Rekomenduojame

Apmokėkite jums patogiu būdu Užsisakant prekes į namus: internetinės bankininkystės sistema arba kurjeriui pristačius prekes grynaisiais ar kortele. Atsiimant užsakymą parduotuvėje: internetinės bankininkystės sistema.

Taip pat galite pirkti išsimokėtinai. Grąžinimo garantija Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus už bet kurią nenaudotą internetinėje parduotuvėje ar telefonu įsigytą prekę. Jei turite klausimų, mūsų pardavimų vadybininkai padės Jums. Skambinkite nemokamu numeriu: