Visgi paklaustas, kas jį motyvavo ryžtis pokyčiams, V. Jums gali patikti Nusiteikite pozityviai. Turite išgerti stiklines vandens per dieną, priklausomai nuo Jūsų svorio ir gyvenimo būdo.

Juk pradėti ir nesustoti sveikai mesti svorį kartais gali atrodyti misija neįmanoma!

geriausias svorio metimo pagalbos programas

Ir dažniausiai to priežastis yra motyvacijos stoka. Tačiau motyvaciją visuomet galima pakelti! Jei susiduri su sunkumais metant svorį šis straipsnis kaip tik Tau! Skaityk toliau ir sužinosi 10 būdų, kaip motyvuoti save metant svorį. Įvardink, kodėl nori mesti svorį Aiškiai įvardink priežastis, kodėl nori mesti svorį ir užrašyk jas.

greitai deginti riebalus per 4 savaites

Tai padės sukurti įsipareigojimo jausmą ir motyvuos pasiekti užsibrėžto tikslo. Pasistenk skaityti šiuos užrašus kasdien.

svorio metimas lėtai bet užtikrintai

Tai taps tarsi priminimas, kodėl neturėtum pasiduoti ir ko sieki. Tavo priežastys gali būti įvairios: išvengti diabeto, atrodyti geriau per renginį ar šventę, padidinti pasitikėjimą savimi ar net noras tilpti į senus džinsus. Turėk realistiškus lūkesčius Dauguma dietų yra skirtos greitam ir lengvam svorio metimui.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami 21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama.

Tačiau, dauguma specialistų rekomenduoja numesti tik 0, kg per savaitę. Užsibrėžtas nepasiekiamas tikslas gali sukelti nepasitenkinimą ir priversti Tave pasiduoti. O užsibrėžiant realius tikslus, suteiksi sau pasitenkinimo jausmą bei jausi progresą ir motyvuosi save toliau siekti savo tikslo.

Be to, taip pasiekus norimą rezultatą sugebėsi jį išlaikyti ir nepasiduoti pagundai vėl grįžti į senąją fizinę formą. Susikoncentruok ties procese matomais pokyčiais Nepakanka turėti tik galutinį tikslą.

greitesnis riebalų nuostolis

Turi matyti pokyčius proceso metu. Tai suteiks motyvacijos, o galutinis tikslas — tik atspirties taškas. Koncentravimasis tik į galutinį rezultatą gali naikinti motyvacija.

greitai mesti svorį sulaukus 40 metų

Tikslas gali atrodyti per daug nepasiekiamas, tolimas ir kelti nerimą. Vietoj to, sugalvok tarpinius proceso tikslus ar veiksmus, kuriuos turi atlikti siekiant to galutinio tikslo. Protingas tikslas turi būti:.

jym riebalų degintojas