Pakelkite žandikaulį nuo grindų ir mesti drožkite. Tesla Gigafactory Factory Tour!

Brutalus svorio metimas 100 dienu svorio metimo programa

Pinterest Jūsų svoris yra pusiausvyros aktas, o kalorijos tai dalis tos lygties. Kaprizinga mityba galbūt ir gali jums pažadėti, kad skaičiuodami angliavandenius bei valgydami kalnus greipfrutų numesite svorio, bet kai kalba eina apie svorio metimą — reikia skaičiuoti kalorijas. O tai padaryti galite sumažindami papildomai gaunamas kalorijas iš maisto bei gerimų ir padidindami sudegintų kalorijų skaičių fizinės veiklos metu.

Kaip prarasti svorį per savaitę by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Dvi taisyklės, leidžiančios prarasti svorį Dietos ekspertai paprastai nerekomenduoja bandyti numesti svorio per savaitę. Bet būkime į tai, mes visi turime ypatingų progų, kai greitai reikia numesti svorį, ir mes padarysime viską, kad greitai pasidarytumėtume. Taigi, jei rimtai svarstote savaitės svorio netekimo planą, tai yra du žingsniai, kuriuos galite atlikti, kad pakeistumėte savo mitybą ir savo kasdienę veiklą, kad galėtumėte greitai prarasti svorį. Praleisti svorį per savaitę: dviejų pakopų planas Ar esate pasirengęs septynias dienas snausti?

Kai išspręsite šią lygtį — jūs būsite pasirengę nusistatyti savo svorio metimo tikslus bei sudaryti planą kaip tą pasiekti. Atsiminkite, jums nereikia to daryti vienems — pasikalbėkite su savo daktaru, šeimos nariais ar draugais, paprašykite jų palaikymo.

Kepenų vėžys – simptomai, priežastys, eiga ir gydymas | Euromedika

Paklauskite savęs: ar dabar tinkamas laikas ir ar jūs esate pasiruošę padaryti reikalingus pasikeitimus. Taip pat planuokite protingai: numatykite kaip elgsitės situacijose, kurios mes iššūkį jūsų apsisprendimui ir kaip elgsitės patyrę nesėkmę.

ar esate pasirengęs mesti svorį

Bet nepmirškite svarbiausio: raktas ką daryti valgyti norint sulieknėti sėkmingą svorio metimą yra jūsų ryžtas keisti savo mitybos ir fizinio aktyvumo įpročius. Įvairios dietos Kai kalbama apie svorio metimą — nėra greičiausių dietos planų.

Bet kaip žinoti, kad ta dieta tikrai jums tiks?

Kada ir kas kiek laiko svertis Svėrimasis turi būti pats pirmas ryto ritualas. Juk norite žinoti patį tikriausią savo svorį, be jokių pridėtinių kilogramų ar net gramų? Tai pavyks tik sveriantis ryte ir be drabužių.

Prieš apsispręsdami, paklauskite savęs šių klausimų: Ar įeina įvairūs maisto produktai iš pagrindinių grupių: vaisiai, daržovės, grūdai, liesi pieno produktai, lieso proteino šaltiniai bei riešutai? Ar įeina maisto produktai, kuriuos jūs mėgstate ir norėtumėte valgyti kasdien visą gyvenimą — ne tik keletą savaičių ar mėnesių? Ar rasite visus reikalingus maisto produktus artimiausioje parduotuvėje?

Ar ši dieta nedraus jums valgyti, jūsų mėstamiausių patiekalų?

„Tinginio dieta“: greitas būdas numesti nereikalingą svorį!

Ar atitinka jūsų gyvenimo būdą bei biudžetą? Ar sudaro tinkamus kiekius maistingų medžiagų ir kalorijų, kad galėtumėte sveikai ir efektyviai numesti svorio?

ar esate pasirengęs mesti svorį

Ar reguliari fizinė veikla įeina į pasirinktą ar esate pasirengęs mesti svorį planą? Fizinis aktyvumas Kaip jau minėjome, raktas, į sėkmingą svorio numetimą, yra tinkama mityba bei fizinis aktyvumas.

Jums galbūt nepatiks šie žodžiai: dieta ir sportas.

ar esate pasirengęs mesti svorį

Bet nesustokite ties žodžiais. Dieta tai tiesiog valgymas sveiką, mažiau kaloringą maistą, o sportas reiškia buvimą aktyvesniems.

ar esate pasirengęs mesti svorį

Dažniausiai, žmonės bandydami numesti svorio, susikoncentruoja tik į dietą, bet fizinis aktyvumas yra taip pat labai svarbi svorio metimo dalis.

Kai jūs esate fiziškai aktyvus, jūsų kūnas naudoja energiją kalorijas darbui, taip padėdamas sudeginti papildomas kalorijas, kurias gaunate su maistu.

Redaktoriaus Pasirinkimas Kaip numesti svorio nemėginant Balandis 30, Minutės Skaityti: 7 Jūs žinote, ką daryti norint numesti svorio, tiesa? Reikia mažiau valgyti ir daugiau judėti.

Ir jums visai nebutina pradėti lankyti sporto klubą, tikrai ne. Kambarių valymas, lovos klojimas, apsipirkinėjimas parduotuvėje, žolės pjovimas ar sodininkystė — visa tai yra fizinė veikla. Strukturizuota ir pasikartojanti fizinės veiklos forma, kurią darote kasdien.

ar esate pasirengęs mesti svorį

Kad ir kokią veiklą pasirinksite — darykite ją reguliariai. Stenkitės būti fiziškai aktyvūs bent minučių per savaitę arba 75 minutes energingos aerobikos — pasirinktą paskirstykite visai savaitei. Vis priminkite sau, kad jums reikia daugiau fizinio aktyvumo norint numesti svorio.