Cinkas reikalingas kraujo krešėjimui, skonių jutimui, palaiko stabilų cukraus lygį kraujyje. Nėščiosioms NIH siūloma norma — 1,4 g, o maitinančioms krūtimi — 1,3 g per dieną. Kitas šešis mėnesius vykdytas tyrimas atskleidė, jog 25 mg paros dozė nagų storį padidino net 25 proc. Vitamino trūkumas prisideda prie ligų išsivystymo Daugeliui žinoma, kad veganizmas, žaliavalgystė, kitoks mitybos ribojimas gali sukelti geležies, kalcio, vitamino D trūkumą.

Biotino nauda Ląstelėms Biotinas padeda riebalams ir angliavandeniams metabolizuotis, o baltymus suskaido į aminorūgštis. Tai užtikrina, jog organizmas visas su maistu gautas maistines medžiagas išnaudoja tam, kad gamintų energiją ląstelių augimui.

Visi B grupės vitaminai padeda organizmui versti maistą angliavandenius į kurą gliukozękuris naudojamas energijai gaminti. B grupės vitaminaidažnai vadinami B kompleksu, organizmui padeda asimiliuoti riebalus ir baltymus.

dėl biotino lieknėja

B komplekso vitaminai reikalingi sveikoms kepenims, odai, plaukams ir akims palaikyti. Jie taip pat padeda tinkamai funkcionuoti nervų sistemai.

dėl biotino lieknėja

Biotinas padeda jūsų organizmui įsisavinti angliavandenius, riebalus ir aminorūgštis. Jis dažnai rekomenduojamas plaukų ir nagų stiprinimui, jo galima rasti daugybėje kosmetikos produktų skirtų plaukams ir odai.

dėl biotino lieknėja

Kaip ir visi B grupės vitaminai, biotinas tirpsta vandenyje, o tai reiškia, organizmas jo nekaupia. Tačiau, kai kurios žarnyno bakterijos gali sintetinti biotiną. Jo taip pat nedideliais kiekiais yra kai kuriuose maisto produktuose.

Biotinas taip pat yra labai svarbus normaliam embriono vystymuisi ir augimui, todėl tai yra ypatingai svarbi medžiaga nėštumo periodu. Biotino trūkumas nustatomas labai retai. Simptomai — plaukų slinkimas, sausa pleiskanojanti oda, cheilitas trūkinėjantys lūpų kampučiaiskausmingas ir patinęs liežuvis, kuris tampa purpurinės spalvos glositasišsausėjusios akys, apetito nebuvimas, nuovargis, nemiga ir depresija.

Žmonės, kurie ilgai maitinami parenteriniu maitinimu maitinimo būdas, kai maisto komponentai suleidžiami tiesiai į venąilgą laiką vartojantys antibiotikus, ar žmonės sergantys Krono liga lėtinė žarnyno liga, dėl kurios sunkiau įsisavinamos maistinės medžiagos — dažniau susiduria su biotinio trūkumu.

Mokslų daktarė: maisto produktai, kurie didina libido ir malonius pojūčius sekso metu 68 Žinome ir tai, kad daugelis specialistų vienu balsu tvirtina, jog geriausias būtiniausių maistinių medžiagų šaltinis — neperdirbti maisto produktai visgi ne guminukai.

BIOTINAS MAISTE Biotino yra alaus mielėse, virtuose kiaušiniuose, ypatingai kiaušinių tryniuose, sardinėse, riešutuose migdoluose, žemės riešutuose, karijose, graikiniuose riešutuose ir riešutų svieste, sojos pupelėse, kituose ankštiniuose pupose, žirniuosesveikuose grūduose, žiediniuose kopūstuose, bananuose ir grybuose. Žalio kiaušinio baltyme yra baltymo vadinamo avidinu, kuris dėl biotino lieknėja organizmui įsisavinti biotiną.

dėl biotino lieknėja

Standartiniai kiekiai tabletėse — 10 µg, 50 µg, µg. Gali būti tik biotinas arba mišinys su alaus mielėmis.

Visi B grupės vitaminai padeda organizmui versti maistą angliavandenius į kurą gliukozękuris naudojamas energijai gaminti.