Šių elektronų debesėlių, atitinkančių vienetukus ir nuliukus, manipuliacijomis pagrįstas dabartinių kompiuterių veikimas. Kvantinis perėjimas yra Žemės pakeitimas Maldena, tai yra, trimatis tankus pasaulis su 4 matmenų tankiu astraliniu pasauliu. Čia apie tokią struktūrą eina naujas magnetinis laukas.

Skubantiems

Naujasis Adelaidės universiteto tyrimas visą tai gali kardinaliai pakeisti. Teigiama, kad ją bus galima įkrauti akimirksniu.

Tai yra kvantinės mechanikos fenomenas, kai du susiję objektai dalijasi savo individualiomis savybėmis net tada, kai erdviškai jie yra atskirti. Kitaip tariant, kai veiksmai yra atliekami viename objekte, kitas objektas taip pat yra paveikiamas.

Šis reiškinys vyksta molekuliniame lygmenyje, kai tradiciniai fizikiniai reiškiniai jau nebeveikia. Pasak dr.

Net ir mūsų kompiuterių veikimas pagrįstas daugmaž tais pačiais principais. Supaprastinant, jei tam tikroje vietoje aptinkame keletą elektronų, sakome, kad tranzistorius įkrautas, o kompiuteris rodo 1.

svorio metimas deksilantu

Jei elektronų ten nėra — 0. Šių elektronų debesėlių, atitinkančių vienetukus ir nuliukus, manipuliacijomis pagrįstas dabartinių kompiuterių veikimas. Norėdami detaliai daugialypė dozė, kodėl toks dėsnis įmanomas ir kodėl jis galiojo būtent tuo metu, turėtume studijuoti puslaidininkių technologijas.

Visgi, neklystume teigdami, kad procesorių pažangą žymi gebėjimas patikimai užrašyti informacijos bitus — vienetukus ir nuliukus, — tam panaudojant vis mažiau elektronų. Vaizdžiai šnekant, bandant nugrūsti rutuliuką iš vienos vietos į kitą, jo tyko daug pavojų — pavyzdžiui, visokios priemaišos kristale, — galinčių rutuliuką nukreipti neteisinga kryptimi. Jei tik būtų kaip nors įmanoma perduoti informaciją, panaudojant ne elektrono krūvį ar masę, o kokią nors jo savybę… Ir vis dėlto jis sukasi!

Jeigu judindami rutuliuką, patiriame nepageidaujamus energijos nuostolius, sprendimas aiškus — rutuliuko nejudinti. Bet informaciją perduoti vis vien norisi. Sutaikyti šiuos apribojimus galima, prisiminus, kad elektronas, be jau minėtos masės ir krūvio, turi dar ir kitą savybę — sukinį. Sukinys angliškai — spin yra kvantinė dalelių savybė, neturinti tikslaus klasikinio atitikmens. Tačiau vaizdumo dėlei tarkime, kad elektronas yra įkrautas rutuliukas, kuris sukasi apie kažkokią ašį.

Tas sukimasis generuoja magnetinį lauką — elektronas atrodo kaip mažas magnetukas, turintis šiaurės ir pietų polius, kaip paprasčiausias ant šaldytuvo prilipintas magnetas su paveikslėliu. Nuo bet kokio magneto šiaurės poliaus į pietų polių galime nubrėžti rodyklę. Ši rodyklė, vadinama magnetizacijos kryptimi, padeda matematiškai aprašyti magnetuko orientaciją erdvėje.

Paprasčiausiu ekologiškas plonas pagal kvantinį tempą, sukinį galime įsivaizduoti kaip būtent šią rodyklėlę. Grąžinimo galimybė visada buvo didelės spartos lifto - pakilimo. Tol, kol mokslininkai mato atskirtą pasaulį, dvasinis atskirtas nuo fizinės, o sąmonė bus aprašyta tik cheminių procesų smegenyse. Atėjo laikas sujungti žinias.

Tik tuo pačiu metu suvokimo aiškumas yra įsigytas, kad esame visa planetinė žmonija. Ir kiekvienas žmogus yra kūrėjo frakcinis panašumas. Neseniai gydytojų atradimas patvirtina tai - įrodyta buvimas Aukštesnis protasDievas ar kūrėjas.

Ir todėl yra atvira Dievo ar Bosono Higgs dalelė. Įrodyta Hugh Everett, Princeton, JAV, "kvantinės mechanikos formuluotė per" atitinkamos valstybės "sąvoką bet kurio išorinio objekto stebėjimas yra dvišalė sąveika, o rezultatas priklauso nuo objekto ir stebėtojo.

Sergančių ligos klausimų rezultatų sklaida moksle ir tai priklauso nuo mokslininko sąmonės, nuo savo noro žinoti, nuo šališkumo, išankstinių nusistatymų, minčių.

Tai buvo pagaliau Įrodyta, kad sumažėtų vandenilio atomo skersmuo ir padidinama standartiniame kilogramais. Tai reiškia, kad visatos pagrindiniame korinyje, branduoliniame lygyje, kas atrodė nesuderinta - todėl reikalingas visų mokslo persvarstymas.

Įvyko kvantinis perėjimas. Kvantinis perėjimas

Tai nėra tuščios žodžiai, nes vandenilis yra viskas. Tai dar vienas paskutinės etapo patvirtinimas. Kvantinis perėjimas, Kai viskas nuėjo į naują aukščiausią ir harmoningą dieviškosios kūrimo oktavą, kuriam būdingas sąmoningumas ar sąmoningas elgesys.

Tai yra svarbi šiandien, daugiau nei bet kada. Atvirai David Bom, Karl pribram materialinis pasaulis yra gilios dieviškojo visatos dieviškojo lygio projekcija, o visata yra milžiniška holograma kai maža vaizdo dalis yra informacija apie bendrąkurioje viskas yra tarpusavyje sujungta ir tarpusavyje susiję.

Žmogiškoji sąmonė pradeda sąmoningai dirbti kaip bendro kūrėjas dėl naujos prasmingos realybės gimimo. Ir viskas grįžta į smegenis. Kalbėdamas apie smegenis, pasikalbėkite apie save. Taigi, apie protą ir sąmonę.

Bet pirmiausia yra keli žodžiai apie centrą. Centrosomo paslaptis nėra išspręsta metų studijų. Tai yra taškas ląstelių geometriniame centre. Skirstymo metu mitozėchromosomos į ląstelių polius. Išleidžia tam tikrą anteną, signalus iš aukščiausio plano ištaisyti padalijimą, stebėti visus procesus. Funkcijų pažeidimas sukelia anomalijas organizmui.

Kodėl yra svarbi centrinėoma? Nes tai yra ląstelių smegenys - jos genų šiferiai. Centrosoma yra glaudžiai susijusi su smegenų žievėmis. Kai išsiuntimas, lazeriu miršta, ir kartu su visa somatinėmis ląstelėmis formuojant kūną yra nužudyti.

Tačiau pats yra gyvas lazeris - jos "rankos" DNR švytėjimas ". Darbas poroje su krauju, pradeda ląstelių regeneracijos, restauravimo ir atjauninimo mechanizmą. Šie procesai prasideda spontaniškai daugelyje žmonių - natūraliai. Tiesą sakant, planetos mastu. Kur yra šis gylis? Centrosomo kilmė eina į gilų senovę.

Paslaptis yra susijusi su paveldimumo perdavimu. Centrosoma saugo ugnines daugialypis asmens, kaip planetos rūšių, genetinis potencialas. Vienu metu "Louis Patyter" nustatė pagrindinį gyvų medžiagų nuosavybę - tai yra tik dešinysis DNR nukleino rūgšties molekulių sukimas ir išimtinai paliktas - baltymams.

Kadangi principas buvo atliktas visur, jis pradėjo būti laikomas pagrindiniu gyvenimo ženklu. DNR vėja spiralę ant histono baltymų su aukšto lygio evoliucinio konservatizmo. Kalbant lengviau - visos kūno struktūros pasidaryk pats kūno svorio apvyniojimas sukurtos tik išlikimui. Ir gyvenimo - matricos kopijavimas su vėlesniais savęs surinkimo kopijas "kairiojo" formų pagal replikacijos mechanizmą.

Ir taip buvo iki m. DNR turėjo teisę tylėti, išlaikyti didžiausią paslaptį savo subtiliuose laukuose - bent 10 "spiralės" ar sąmonės lygių. Šiandien genetinis mechanizmas yra įtrauktas į ląsteles visur, pradedant aktyvų gyvenimą. Impulsas davė saulę, jo spektras nuo geltonos sklandžiai persikėlė į baltą lygį, daugiau nei karšta. Taigi žmonės pradeda pažadinti vienybės suvokimą su visais gyvais dalykais.

Asmens pobūdis yra visiškai pertvarkytas šiandien, tapdamas besąlyginės meilės centre. Tai tapo įmanoma, nes žemės klausimas yra toje erdvės taške, kur ankstesnė spinduliuotės energija visiškai nukrito visus shackles. Planetos skalėje irklas miegojo, pažodžiui uždarydamas žmogaus akis per šimtmečius.

Akis pradeda vykdyti mikroskopo funkcijas. Optinis nervas tampa toks, kad akys pradėtų matyti kitus matavimus. Bet akys taip pat yra smegenys! Nuo m. Planetoje ir erdvėje ir kiekvienoje iš mūsų buvo negrįžtami pokyčiai evoliucijai. Visi žmonės yra nepastebimi sau judėti didesniu aspektu; Yra visuotinis kūnų pertvarkymas su anglies diapazonu silikonui. Kiekviename atome pasireiškia bent 11 matavimų. Gamtos ir ląstelių protas nėra fikcija. Dėl pokyčių erdvėje, kurioje mes gyvename šiandien, energijos konstrukcijos asmens ir vieningos sąmonės srities rišiklio yra pasirinkta šias angas.

Kaip sujungti dvasinį ir mokslinį skaitymą 1. Rugpjūčio 11 d charkovo mokslininkai užfiksavo žemės sustabdymo momentą. Pasibaigus sekundės daliai, planeta mirė, magnetinis laukas išnyko.

Planeta per akimirką mes visi gimėme vėl su kitais parametrais. Per centrą pradėjo transliuoti atgimimo programą. Senovės žinių ir mokslo sintezė pirmą kartą buvo įrodyta. Gruodžio 29 d. Įvyko neutronų žvaigždės sprogimas, jis buvo pastebėtas visos pasaulio observatorijos. Po Indijos vandenyno apačioje, streso plokštės sprogimas. Žemės sukimosi ašis buvo perkelta, mirksi cunamiui. Spalio 17 d Žemė įžengė į galaktikos ultravioletinį spinduliuotę.

Jie pranešė apie radiją, per artimiausius 2 minutes buvo visiškai tyla. Ray Peakišvestis Ląstelės gavo galingą impulsą dieviškosios evoliucijos. Jau yra aštri vibracijos siena, kurie fiziškai dalijasi žmonėmis. Jie tiesiog nustoja pamatyti ir pajusti vieni kitus. Praeities per kitą asmenį fenomenas. Atidarytas žmogaus genetinio aparato magnetinių parametrų sujungimas su galaktikos magnetiniais parametrais. Paukščių kelio branduolys sukuria ir spinduliuoja galingą šviesos kodą, todėl DNR minkšta evoliucija.

Visos kūno funkcijos yra pagrįstos ir yra maitinamos rezonansiniam apšvietimui. Šviesos korpusas Galaktinio kodo bankas apgaubia DNR struktūrą. Kai mokslininkai lašina dogmas ir manau, kad žmogus pažodžiui austi nuo šviesos, dėl to atsiranda juosta. Ilgam laikui Tai buvo nepakitęs - 7hz baimės ribinis lygis. Pradėjo padidinti iki m. Jis atėjo į 11 Hz. Mikrobiologai "nugalėjo aliarmą", nes ląstelių membranos žlugo 13 Hz. Sėkmingai įjungta 13 Hz kliūtis.

Nuo 14 Hz už kiekvieną asmenį yra atidarytas džiaugsmo ir sąmoningo kūrybiškumo dažnio koridorius. Smegenų komandų ir jų įgyvendinimo santykis DNR yra atliekamas giliai energijos kintančia medžiaga. Sukelia sąmoningas ketinimas.

Rengiant asmens ketinimą DNR išlaisvina magnetinę energiją, kuri eina į ląstelių vykdymą. Ląstelės atpažįsta norimas komandas per rezonansą. Žmogaus sąmonė yra labai galinga, visi ketinimai yra metabolizuojami fizinio kūno. Tikslas yra stimuliatorius receptorių sintezei. Jei norite gerti, tai yra psichiškai sintezuojama, o ląstelių veikla yra fiziškai pasireiškusi. Kūnas yra pasirengęs vartoti vandenį dar prieš pradėdami vartoti vandenį.

DNR veikia kaip superlaidininkas elektros srovė kurio skerspjūvio plotas yra lygus elektronų bangos ilgiui.

DNR išleidžia magnetinę energiją su ketinimu, energija patenka į ląstelių vykdymą - tai yra tai, kaip įvyksta materializacija ar alchemijos sąmonė. Smegenys yra holografinė ir daugialypė. Sąmonės keičia DNR, perrašykite komandas, kelia elementarių daleles.

Didžiausios sąmonės sąlygos valo arterijas. Teisė ir kairieji smegenų pusrutuliai veikia sinchroniškai. Gimimo galingas rezonansinis aukštesnės harmonijos laukas. DNR - fractal daugialypis globulė. Senėjimo laikas sulėtėjo elektromagnetiniu mechanizmu, nustatytu genetine struktūroje, įtraukta su sąmoningu ketinimu.

DNR yra ekologiškas plonas pagal kvantinį tempą su planetiniu, saulėtais ir galaktiniais magnetiniais laukais.

Kiekvienas yra rezonatorius. Sąmonė rezonuoja su noossvalgomis, gauna būtinas žinias. Ir mes visi pradėsime "atspindėti" - suvokti - labai didelį savo dieviškosios struktūros planą.

Žodžiai ir mintys veikia DNR. Šveicarijos žodis ir maniau sukelia mutageninį poveikį, nes nuo stiprios spinduliuotės švitinimo, kuris žudo vandenį ląstelių viduje. Iš čia visų ligų. DNR kaip švyturys, transliuoja emocijas, ir mes esame giliai suprasti vieni kitus.

DNR kodas nėra pastovus, genai keičia poziciją chromosomose reaguojant į stresą. Bet ne stresas, bet sąmoninga reakcija; Biografija tampa biologija. Be to, jų praeitis gali būti perrašyta tiesiogine prasme. Apsaugo širdį, kuri yra susijusi su intuityviu suvokimu. Torus forma yra iš širdies, 3,5 metrų širdies Torus skersmuo. Geno veikla pažadina smegenis sintetiniam mąstymui visai smegenims, į žvalgybos ir intuicijos derinį. Žmonės atveria širdies centrą, skleidžiančią energiją, vadinamą besąlygine meile.

Gydytojų atidarymas: kas anksčiau buvo laikoma haliucinacija ar vizijose yra sąmonės darbas, o ne deguonies trūkumas. DNR iš žmogaus sąmonės! Keičia elgesį Fotonai susideda iš šviesos, garsų ultragarsu, turi savo energijos šaltinį stovinčią bangą su plakimo dažnumu.

Jausmai veikia DNR Ir pakeiskite savo formą. Asmuo atlieka telepatijos dažnį, Ji veikia magnetinį potencialą. Žmonės dažniausiai naudojasi telepatija nesąmoningai. Žmogus Natūrali galia, kosmoso esmė. Tarpininko tarp fizinio kūno ir baudos yra sidabro gidas Antscarana ; Pamiršta ir vėl atidaryta. Tai nėra energija, o ne plazma; Tai yra pilna vienos matavimo jėga, kuriamos iš amžinosios jėgos minčių mąstymo vandenyno.

Taigi "laikoma" dienos planetinio laiko. Baltymai pradėjo "gaminti" 18 valandų. Mes kalbame už asmeninį laiką 20 valandų, 8h, 16h. Yra žmonių, kurių baltymai veikia savo sąmonėje. Smegenys saugo mechanizmą, kuriuo galima slopinti mirties baimę. Smegenys yra ateities vidutinės smegenų, juodos medžiagos, ekologiškas plonas pagal kvantinį tempą kūno. Kūrybingi žmonės turi skirtingą mąstymą.

Indigo kilmė

Tai dar vienas smegenų darbas. Senovės orientacijos forma daugialypės būklės prasidėjo pabusti. Smegenų galia - priėmimas daugiau nei kanalų dažnių. Smegenys užima bangas ir paverčia juos į vaizdą ir garsą kaip televizorių. Nuotraukos vientisumas priklauso nuo sąmonės galios, nuo gebėjimo saugiai suvokti kitaip. Prisikėlimas - smegenų kodų atskleidimas. Rankos ir pirštai yra galingiausi fokusiniai taškai, perduodantys energiją per smegenų kanalą, taigi jie užsikimšia savo rankomis elektriniu savarankišku gijimu.

Žmogaus kūno garsas yra trilijonus hertz. Visa vandens atmintis yra austi su garso dažniais. Žmogaus paslaptis smegenų viduje smegenų generatorius. Kuro smegenų žodis ir jų dažniai. Kai pakankamas ląstelių skaičius yra susietas su nauju lygiu, likusi dalis pereina į šį naują lygį kvantiniu šuoliu. Transmutacija prasideda nuo smegenų ląstelių perorientavimo. Jie pripažįsta signalą ne remiantis praeities patirtimi, tačiau "čia" ir "dabar" naudoja savo mintis.

6 savaičių lieknėti

Hipotalamas keičia komandą. Epphizar sąmonė kūrybinė įjungta, nepriklausomai nuo seksualinio instinkto. Hipofijos gamina naujos struktūros hormonus.

Smegenys susideda iš visų trijų regionų, Kiekvieną iš jų taip pat susideda iš trijų regionų ir kt. Veikia daugialypės slenksčio tol, kol jis yra, bet suaktyvintas informuotumą apie žmones; kurie nustojo miegoti. Kraujas saugo žiedo paslaptį - smegenų sąmonės kristalus, jo bazė yra dvelvemanas, kuris daugelyje žmonių yra uždaryti grubus mintis.

Fosfolipidiniai sluoksniai Myelin Shell, Insonator aplink ašį tampa plonesnis. Bet tai nėra "Axon" apgaulė, kuri sukeltų lėtėjimą reakcijas ir pablogėjimą judėjimų koordinavimo koordinavimą. Taigi erdvės srautai fosfolipidų medžiagoje sukelia daugialypius junginius, kad būtų galima išlaikyti gyvenimą naujame žmogaus šviesoje. Po mirties yra kūnų pasidalijimas, tada ryški blykstė, o asmuo palieka naują kūną. Didžioji dauguma iš jų, nukentėjusių atmestų žmonėms nėra stebimi 3, 9 ir 40 dienų.

Šioje temoje, kur yra "Lotus" su in-žiedlapiais smegenų spinduliuotėprijungtos žemės ir žvaigždžių energijos srautai. Derinant, jie patenka į širdį, sukeldamas savo erdvę akinantį aukso blyksnį.

Intensyviausia streso energijos forma yra ląstelė. Kiekviena ląstelė turi tam tikrą mini kompiuterį. Kiekviena ląstelė atstovauja visatos subjektui asmeniui.

Mes esame sveiki su gerais ketinimais. Bet tai turėtų būti branduoliniame subjekte, kuris yra galingas pradinis centro taškas. Visi kūno signalai ateina iš ten.

svorio metimas 13

Ir prognozuojama, susilieja smegenyse religijoje branduolinė esmė vadinama "širdimi". Šie srautai yra priversti laikytis "Dievo galia" ir suteikia galimybę teigiamai ar neigiamai paveikti mažesnius dažnius.

Bet koks klausimas turi savo energijos kanalą, suvienija su neutraliu potencialu religijoje vadinama "dvasia"kuriam nereikia evoliucijos - tai mūsų gyvenimo galia.

Tai yra vienas nuolatinis kaip sulieknėti pridėtojus Kiekvieno asmens, priklausančio jam, pradinė energija ir su sąmonė susijusi energija. Per šį kanalą ląstelių forma pilama į energiją ir tampa viena iš viso. Ir asmuo, kuris pavyko savo tikrosios energijos reikalavimas yra nemirtingas nuo momento. Klasikinė Chakra schema pasikeitė, dabar jis yra pagrįstas energijos toru.

Ženklas yra karūnos energijos smūgis jaučiasi palmiųtai yra dieviškasis kiekvieno asmens komunikacijos kanalas su kūrėju Dievu. Ekologiškas plonas pagal kvantinį tempą nauja energijos kūnas Žmogus yra vienintelis visų praktikos ar mulverso korpusas, tiesiogiai monadinis. Jį sudaro dviejų rūšių medžiaga - nuo aplinkinės tikrovės medžiagos ir iš vienos Monad medžiagos. Aplinkinės tikrovės esmė jau pradeda pasirodyti ir fiksuoti mokslininkai.

Visų pirma, anglies silicio keitimas, spinduliavimo elementas lengvas kūnas - jo monados medžiagos esmės procesas ir mažina vandenilio atomo skersmenį. Atitinkamai gimsta vienintelė sąmonė, pasireiškusi daugialypėje. Crystallizable jau sąlyginai tankus monadų medžiagos kūnas vadinamas Dvasios ar kristalito grūdais. Taip gimiau naujas asmuoMulversuma žmogus. Apskritai, be baltymų - nukleino korpusas be sąmoningo mobiliojo ryšio prisitaikymo potencialo nebūtų laikomi moderniais ugningais srautais.

Kaip tai vyksta? Priešgaisrinės srautai yra ne tik erdvėje, jie yra austi į minties, savo labai šventa dalis. Visatoje yra informacijos sluoksnis, vadinamas "Akashi Scrolls". Bibliotekoje yra daug lygių kaip lentynos. Pageidaujamos lentynos pasirinkimas vyksta per energijos metronomą - kiekžiais dialogais subatomaro lygiu. Prisitaikymo ląstelės sąmoningai naudokite šiuos "dialogus", kad pasirinktumėte naują optimalią būseną.

Mes gyvename kitame dimensijoje!

Ir kraujyje pasirodo "Agniomos" ugnies molekulė. Atrodo su sąmoningu elgesiu, jei jis yra stabilus. Agnikas grįžta į aukščiausias išorinių klausimų prognozes.

Energetikos plane visi žmonės natūralūs piramidės su savo magnetiniais laukais. Šie laukai yra sumažinti baimės. Asmuo gali nužudyti save. Kelionė ar blokavimas kraujagysles atsiranda tik asmens valia ir jo žiniomis. Vietinių fohato arterijų uždarymas subtilus ryšys sukelia kūno dehidrataciją.

Taigi vibracinė informacija "Skysčio šviesa" perduodama organizmui kaip alchemijos asmeninio pakilimo pagrindas. Kiekvienas turi savo vystymosi kanalą - intuiciją, aukštesnę "I". Kiekvienas yra visatos šviesa. Intuicija ir suvokimas pagimba įkvėpimo. Šiuo atveju vaizduotė yra jausmingas proto gebėjimas. Smegenų kodai yra prijungti prie specialių bangų iš galaktikos centro ir yra su aukščiausiu skaitytojo virškinimo lieknėjimo patarimai planu.

Kuo daugiau smegenų veikia, tuo galingesnė energijos ji gamina, stiprina ląstelių. Tuo pačiu metu intelektas yra visų psichinių funkcijų, dinamo smegenų funkcijų vadovas.

Kodėl taip? Smegenys yra ant universalios meno kodekso vibracijos. Tai yra aukščiausias kodas. Žmonės turi laiko kaip dažnį ir telepatiją. Kovo d. Individuali ir kolektyvinė harmonija yra bendras rezonanso sritis. Todėl šiandien yra pasaulinė asmens sinchronizacija su gamta ir kūrybinio mąstymo atidarymu. Kaip tai įvyksta?

Smegenų srovės yra identiškos poliarinės ionosferos srovėms. Streso magnetosferos audros analogas. Tai yra visa smegenų chemija ir kraujas! Mąstymo chemizmas yra pagrįstas matricos medžiagos įrašais, ant AKASHI vibracinių dialogų ir jų pirmųjų darinių dialogų. Saulės spinduliuotė ir jos plazmos išmetamųjų teršalų kiekis mutų visą savo gyvenimą žemėje.

Senas dingsta.

makiažo meistras meta svorį

Keturimatis smegenys gimsta su trimis dimensija, nes viskas yra susijusi su penkių dimensijų visiškai elektroniniu. Menas yra tai, kaip keturių dimensijų naudoja trimatį kūną, todėl jis yra harmonija su penkiais dimensija.

Todėl kiekvienas žmogus yra kosminis tvarinys. Intelektas Šiuolaikinė Mira. Yra painios medžiagos evoliucijos funkcija. Tačiau jis yra planetos erdvės reiškinys. Alchemijos sąmonė turi būti išleista iš žodžių ir paaiškinimų.

Sąmonė yra medžiaga, iš kurios sudaro visata. Visata grindžiama poliškumo principu kaip įmontuotu poliariniu magnetizmu. Visata negali būti suprantama be Dievo lygties viduryje. Sąmonės plėtra atidarė kosmoso mokslą, pagrįstą Mindls, psichikos modelių kontrolės. Visų taršos ir ligos šaknis yra kalbama į kalbų nindly lėktuvus. Todėl kiekvienas yra atsakingas už savo minčių grynumą. Daugelis sumaišykite protą su smegenimis. Koks skirtumas? Smegenys yra universalus archyvas, dieviškoji matrica, informacijos apdorojimo vieta.

Fiziką reglamentuoja statistikos įstatymai. Biologijoje susiduriame su visiškai kitokia situacija. Viena atomų grupė, egzistuojanti tik viename egzemplioriuje, sukuria taisyklingus reiškinius, nuostabiai suderintus su viena kita ir išorine aplinka, pagal itin subtilius dėsnius.

Kiekvienoje ląstelėje pagrindinis principas yra vienoje atominėje asociacijoje, egzistuojančioje tik vienoje kopijoje, ir ji nukreipia įvykius, kurie yra tvarkos modelis.

Tai niekur nepastebėta, išskyrus gyvąją medžiagą. Fizikas ir chemikas, tyrinėdami negyvą materiją, niekada nėra susidūrę su reiškiniais, kuriuos jiems teko aiškinti taip. Toks atvejis dar nebuvo iškeltas, todėl teorija to neapima - mūsų gražioji statistinė teorija. Tvarkingumas, stebimas vystantis gyvenimo procesui, kyla iš kito šaltinio. Norėdami tai paaiškinti, turime eiti šiek tiek toliau ir pristatyti patobulinimą, o ne sakyti patobulinimą ankstesniame pareiškime, kad visi fiziniai įstatymai yra pagrįsti statistika.

Šis teiginys, kartojamas vėl ir vėl, galėjo sukelti prieštaravimą. Kvantinė teorija trumpai atsako į šį klausimą, būtent esant absoliučiai nulinei temperatūrai. Temperatūrai artėjant prie nulio, molekulinis sutrikimas nustoja veikti fizinius reiškinius. Nereikia galvoti, kad tai visada turėtų būti labai žema temperatūra Net ekologiškas plonas pagal kvantinį tempą temperatūroje entropija atlieka stebėtinai nedidelį vaidmenį daugelyje cheminių reakcijų.

Švytuokliniam laikrodžiui kambario temperatūra praktiškai lygi nuliui. Dabar, manau, reikia kelių žodžių, kad suformuluotume laikrodžio mechanizmo ir kėbulo panašumus.

Tai paprasčiausiai ir išimtinai susiję su tuo, kad pastarasis taip pat yra pastatytas aplink kietą medžiagą - aperiodinį kristalą, kuris sudaro paveldimą medžiagą, kuriai daugiausia neveikia atsitiktinis šiluminis judėjimas. Apie determinizmą ir laisvą valią Iš to, kas buvo pasakyta aukščiau, akivaizdu, kad gyvo tvarinio kūne vykstantys erdvėlaikio procesai, atitinkantys jo mąstymą, savimonę ar bet kokią kitą veiklą, jei nėra visiškai griežtai nustatyti, bet kokiu atveju statistiškai nustatyti.

Šis nemalonus jausmas kyla todėl, kad įprasta manyti, jog toks požiūris prieštarauja laisvai valiai, kurios egzistavimą patvirtina tiesioginis savęs stebėjimas. Todėl pažiūrėkime, ar galime padaryti teisingą ir nuoseklią išvadą, pagrįstą šiomis dviem prielaidomis: Mano kūnas veikia kaip grynas mechanizmas, paklūstantis visuotiniams gamtos dėsniams.

Tačiau iš nepaneigiamos, tiesioginės patirties žinau, kad kontroliuoju savo kūno veiksmus ir numatau šių veiksmų rezultatus. Šie rezultatai gali labai pakeisti mano likimą, tokiu atveju jaučiuosi ir sąmoningai prisiimu visą atsakomybę už savo veiksmus.

Kaip jis pats dar pabrėžia, chromosomoje yra ne pačios savybės, o tik tam tikros materialinės struktūros genaikurių skirtumai lemia tam tikrų viso organizmo savybių modifikaciją. Nelabai supratau šios Schrödingerio ištraukos. Atkreipiu dėmesį, kad m. Vertėjo parašytame posakyje Schrödingerio filosofija kritikuojama marksizmo-leninizmo požiūriu Schrödingeris Išskirtinio austrų mokslininko, žymaus fiziko fiziko, vieno iš kvantinės mechanikos įkūrėjų Erwino Schrödingerio — vardas yra gerai žinomas mūsų šalyje.

Schrödingeris gimė Vienoje. Baigęs klasikinę gimnaziją, jis studijavo Vienos universitete —kuris iki to laiko, I. Loschmidto, I. Stefano ekologiškas plonas pagal kvantinį tempą L. Boltzmanno dėka, tapo žinomu teorinės ir eksperimentinės fizikos centru. Būtent ten, veikiant didiesiems fizikams, L. Boltzmanno mokiniams - F. Gazenorlui ir F.

Exneriui, susiformavo Schrödingerio mokslinė perspektyva. Įdomiausia Schrödingerio sritis buvo termodinamika Boltzmanno sukurta tikimybine interpretacija. Schrödingeris m. Kaip daktaro disertaciją Schrödingeris apgynė eksperimentinį darbą dėl elektros laidumo ant izoliatorių paviršiaus drėgname ore, kurį jis atliko Exnerio laboratorijoje.

Nuo m. Pasirodė pirmieji Schrödingerio leidiniai apie dielektriką, kinetinę magnetizmo teoriją, atmosferos elektrą Geitingerio premijaanomalios elektros sklaidos teoriją, trukdžių reiškinius, Debio efekto teoriją ir kt. Likus kelioms savaitėms iki pradžios Pirmojo pasaulinio karo metais Schrödingeris buvo pašauktas į armiją. Skirtingai nuo fronte žuvusio F. Gazenorlo, Schrödingeriui pasisekė - jis buvo išsiųstas kaip artilerijos karininkas į gana ramų Pietvakarių fronto sektorių Triesto sritis.

Ten jam net pavyko neatsilikti nuo fizikos raidos, visų pirma susipažinti su A. Einšteino straipsniais apie bendrąją reliatyvumo teoriją, o m. Jis paskelbė du straipsnius šia tema. Po karo, m. Rudenį, Schrödingeris priėmė M. Wieno kvietimą skaityti paskaitų kursą apie elektroninę ir kvantinę teoriją Jenos universitete. Schrödingeris yra Štutgarto ir Breslau universitetų profesorius, metais vadovavo Ciuricho universiteto Teorinės fizikos katedrai, kurią prieš jį užėmė A.

Einšteinas, P. Debye ir M. Schrödingeris visame pasaulyje išgarsėjo savo darbu kvantinės teorijos srityje m. Schrödingeriui, taip pat Plankui, Lorentzui, Sommerfeldui ir daugeliui kitų mokslininkų plonas klasikinės fizikos pastatas su įprastu determinizmu atrodė tinkamiausias realaus pasaulio modelis. Tuo pat metu jie puikiai žinojo apie sunkumus, su kuriais susidūrė toks aprašymas XIX — XX amžių sandūroje, tačiau stengėsi juos išspręsti, likdami klasikinių koncepcijų rėmuose.

„Naujosios“ sąmonės vaikai. 1 dalis

Taigi, kvantavimo problema buvo sumažinta iki savųjų verčių ir savų funkcijų paieškos. Žinant y funkciją vienu iš laiko momentų, išsprendus Schrödingerio lygtį, galima ją gauti bet kuriuo kitu momentu.

Atrodė, kad į atominę fiziką galima įnešti ir determinizmo. Tačiau netrukus paaiškėjo, kad pati y funkcija apibūdina tik tikimybinį mikrodalelės būsenų pasiskirstymą. Netrukus po bangų mechanikos sukūrimo Schrödingeris parodė savo formalų lygiavertiškumą Heisenbergo-Borno-Jordano kvantinei mechanikai.

Pati žmogaus smegenys yra juoda dėžutė.

Tačiau esminiu klausimu - kvantinės teorijos aiškinimu - Schrödinger išsiskyrė su Kopenhagos mokykla - jis pernelyg staigiai atmetė nusistovėjusias klasikines sąvokas. Karštose diskusijose tarp Schrödingerio ir W. Heisenbergo, tarp Schrödingerio ir N. Bohro gimė nauja fizika. Prisiminimus apie šias diskusijas V. Dalis ir visa. Maskva, Šios diskusijos padėjo giliau suprasti kvantinę teoriją, N.

Bohro ir W. Heisenbergo atradimą jos pagrindinių principų. Schrödingerį pakvietė Maxo Plancko įpėdinis į Berlyno universiteto katedrą. Po trumpo mokymo tėvynėje Grace jis vėl emigruoja. Airijos ministro pirmininko I. Jis dirba gravitacijos teorijos, mezonų, termodinamikos, netiesinės elektrodinamikos Born - Infeld teorijos srityje, bando sukurti vieningą lauko teoriją.

Schrödingeris buvo ne tik puikus fizinis fizikas, bet ir nepaprastas mąstytojas. Jis mokėjo šešias kalbas, originalus skaitė senovės ir šiuolaikinius filosofus, domėjosi menu, rašė poeziją. Buvo išleistas jo eilėraščių rinkinys. Sekant Platonu, Schrödingeriui svarbiausia yra Vieno sąvoka. Iš esmės jo siekis dėl fizinio pasaulio paveikslo vienybės buvo įkūnytas jo grynai moksliniuose vieningos lauko teorijos tyrimuose.

Pasikeitus kvantinei mechanikai, suvokiant objektyvumą ir objektyvų aprašymą, reikėjo filosofiškai suprasti objektyvios tikrovės priklausomybę nuo stebėjimo ir aprašymo būdo.

Schrödingeris toliau kūrė rankraštį.

Kaip minties eksperimentas atnešė teleportaciją ir kvantinį bendravimą. Darbas Dublino institute, paskutiniai jo gyvenimo metai Erwino Schrödingerio indėlis kuriant kvantinę fiziką. Darbas Dublino institute, paskutiniai jo gyvenimo metai Erwinas Rudolfas Josephas Aleksandras Schrödingeris yra austrų fizikas fizikas, Nobelio fizikos premijos laureatas.

Žurnalas šiuo numeriu spausdina m. Rankraštį, o kitame - I Kodėl šie rankraščiai įdomūs mūsų skaitytojams? Pirmiausia, žinoma, tuo, kad vienas iš iškilių fizikų XX a. Yra žinoma, kad jis paskelbė apie straipsnių bendromis mokslo ir filosofijos temomis.

Iš jų šį kūrinį pasirinkome būtent todėl, kad jame E. Schrödingeris kalba apie savo filosofinės pasaulėžiūros formavimąsi, apie sunkumus, su kuriais jis susidūrė. Svarbu tai, kad visi kvantinės mechanikos kūrėjai, įskaitant E. Schrödingerį, kartu su gamtiniais moksliniais tyrimais buvo priversti apmąstyti naujos fizikos keliamas filosofines problemas, kad naujos gamtos mokslų problemos paskatino juos permąstyti pagrindines filosofines sąvokas, tokias kaip ".

Schrödingeris įvardijo savo mokytojus filosofijoje - M. Plancką, R. Avenariusą, E. Cassirerį, vokiečių filosofijos istoriką F. Gazenorlį ir R. Jis labai vertina jų kritiką dėl naivaus realizmo, dogminio materializmo, dėl kurio neskelbiama diskutuoti apie galutines filosofines koncepcijas. O štai XX amžiaus pradžios filosofų anti-metafizinė nuostata.

Ar pasaulis egzistuoja? Kas yra mirtis? Kaip susieti individualią sąmonę su daugybe apmąstančių ir mąstančių individų? Filosofiškai diskutuojant apie šias problemas, anot Schrödingerio, būtina atsigręžti į kitokią tradiciją - Vedantos tradiciją, kurioje buvo rastas patyrimo ir pažinimo suvienijimo būdas, kitoks temos aiškinimas. Filosofiniai E. Schrödingerio apmąstymai mūsų skaitytojui įdomūs dar ir tuo, kad jis bando psichofiziologiniais terminais paaiškinti gamtinį-mokslinį mąstymą o čia jam svarbus darbas apie R.

Zemono atmintįsusieti pažinimo ir patirties procesus.