Kriaušės ir obuoliai Kriaušėse, obuoliuose mažai kalorijų ir daug ląstelienos, todėl ilgiau juntamas sotumas, lieknėjama. Tyrimas, kuriame dalyvavo 30 antsvorio turinčių moterų, parodė, kad vietoj riestainių pusryčiams valgant kiaušinius padidėja sotumas ir 36 valandas mažiau valgoma.

Kaip numesti svorio? [20 patarimų]

Autorius: Žmonės. Pateikiame 10 receptų, kurie, tikimės, bus ne tik išbandyti, paskanauti, bet ir įvertinti! Pikantiška saldžiarūgštė kopūstų sriuba Aitrioji paprika — puikus pasirinkimas, kadangi greitina medžiagų apykaitą, o obuolių actas padeda sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje.

negali numesti svorio tamoksifenas

Vištienoje gausu baltymų, o kopūstuose — skaidulų. Be to, lapiniai kopūstai vertinami kaip vertinga daržovė. Jie gana maistingi — g yra net 70 kcal.

numesti svorio per 1 mėnesį greitai

Kopūstuose daug vitamino C, beta karoteno, kalcio, geležies. Avinžirniai taip pat puikus pasirinkimas dėl to, kad juose gausu augalinių baltymų, be to, pasotina tikrai ilgam. Na, o citrinų sultys suteiks pikantiško skonio ir padės sudeginti riebalus. Imbieras — puikus žiemos prieskonis, degina riebalus, greitina medžiagų apykaitą, kontroliuoja cukraus kiekį kraujyje.

kaip pamesti riebius ritinius

Bolivinių balandų kruopose daug baltymų, aminorūgščių, gerųjų riebalų, ląstelienos, todėl patiekalai su jomis ilgam suteikia sotumo ir idealiai tinka vegetarams, žaliavalgiams. Be to, skatina ir plaukų augimą. Beta karotenas ir antioksidantai, slypintys šiame daržo karaliuje, gelbsti mus nuo saulės vazelinas degina riebalus kenksmingo aplinkos poveikio.

geriausias būdas numesti sėdmenų riebalus

O ir sriuba tikrai neapsunkins jūsų skrandžio. Šios lapinės daržovės sriubai suteiks nepakartojamo, švelnaus skonio.

pavyzdiniai valgiai svorio metimui