Pratimai atsigulus keliant kojas yra efektyvesni nei paprasti atsilenkimai. Mes atakuojami informacijos apie pilvo preso pratimus. Todėl geras poilsis, siekiant atrodyti sveikai ir gražiai, yra svarbi dedamoji šalia subalansuotos mitybos ir sporto.

Grožis — šalutinė pageidautina pasekmė Kai kas sako, kad būtent vasara yra geriausias laikas tobulinti savo pilvo presą. Kuo tai pagrįsta?

riebalu deginimas papildai

Be to, šiltuoju metų laiku tradiciškai ir dėl sezoniškumo ypatumų daugiau judame — vaikštome pėsčiomis ar važiuojame dviračiu, dalis žmonių įvairiai sportuoja, praktikuoja aktyvias pramogas prie vandens ir panašiai. Paliūnis šį sezoniškumo efektą kūno svoriui yra patyręs savo kailiu. Deja, po penkių savaičių intensyvaus sporto — po dvi treniruotes per dieną — ir netgi vartojant specialų papildą riebalams deginti, atsikračiau tik trijų kilogramų.

nesveikas svorio kritimas per savaitę

Žinoma, dalį riebalų masės pakeitė raumenystačiau norimų penkių kilogramų numesti nepavyko. Pratimų vien pilvo presui S. Paliūnis nerekomenduotų, o vietoje to kviestų rinktis pratimus, kuriuose įtraukiama daugiau raumenų grupių, nepamirštant ir pilvo raumenų — tai ypač aktualu, kai turima nedaug laiko.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas

Sporto klubo įkūrėjo patarimai tobulo pilvo preso kryptimi: 1. Palaikykite raumenų apkrovimo balansą.

kodėl svorio metimas yra lėtas

O iš tiesų svarbu palaikyti raumenų apkrovimo balansą — kad vieni nebūtų perkrauti, o kiti per mažai apkrauti. Jei nėra balanso, kenčia ne tik raumenys, bet ir sąnariairaiščiaisausgyslės. Pradedant sportuoti tikslas tegul būna atletiškas, subalansuotas kūnas, o ne vien tik kelios ryškios raumenų kalvelės pilvo srityje.

60 metų meta svorį

Subalansuokite mitybą. Sportuojant labai svarbu, kad nebadautume ir nepersivalgytume. Geriausiai maitintis reguliariai bei kuo įvairiau — tada galėsite būti tikri, kad gaunate visas organizmui reikalingas maistines medžiagas. O jeigu jūsų gyvenimo būdas ypatingesnis, pavyzdžiui, esate vegetaras ar veganas, būtinai pasitarkite su dietologu, kad jūsų racione būtų visos reikalingos medžiagos.

Kardiotreniruotės: ir sveika, ir gražu. Jos skirtos širdies ir kraujagyslių sistemos bei kvėpavimo sistemos funkcijoms gerinti ir padės jums išlikti liekniems, ant pilvo pradės matytis viena kita raumenų kalvelė, o sykiu pagerės širdies ir plaučių funkcijos. Greitesniam efektui — jėgos pratimai. Svoris greičiau krenta, per treniruotes darant jėgos pratimus — taip sudeginama daugiau kalorijų.

Nuorodos kopijavimas

Be to, jėgos pratimai smarkiai didina raumenų apimtis — raumenys bus ryškesni ir didesni. Žinoma, pasirinkus jėgos treniruotes, tikrai nereikia pamiršti kardiopratimų, kurie padės efektyviau dirbti širdžiai.

Judėkime, nes tai — sveika. Jei neturėtume raumenų, negalėtume pajudėti: visi turime raumenis, tik dažnai jie būna paslėpti po riebalais. Tiesa, Lietuvoje dar nėra taip blogai kaip Amerikoje, kur nutukimas tapo nacionaline problema. Jis degina pilvo riebalus dėlto pajudėję tapsime sveikesni, o raumeningas pilvukas tegul būna dovana už tikslingą judesį.

svorio metimas su būgneliu

Mažai miegant organizmas stengiasi kaip galima greičiau jis degina pilvo riebalus jėgas. Greičiausiai pasisavinama energetinė medžiaga yra angliavandeniai.

Prenumeruok

Bet jeigu mes jų nesudeginsime, jie virs riebalais. Todėl geras poilsis, siekiant atrodyti sveikai ir gražiai, yra svarbi dedamoji šalia subalansuotos mitybos ir sporto. Rinkimės tai, kas patinka. Iš tiesų geriausias sportas yra tas, kuris tau patinka ir kuris sekasi.

Tada ir motyvacijos užteks, ir visada lydės geros emocijos. Žinoma, kad ir kokį sportą pasirinktumėte, pirmiausia reikėtų pasiruošti.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Atsižvelkime į savo prigimtį. Ar jėgos, ar ištvermės sportas tinka konkrečiam žmogui, dažniausiai lemia genetika. Pavyzdžiui, disko metikas Andrius Gudžius niekada nebus greičiausias maratono bėgikas, tačiau jo jėga auga tarsi ant mielių. Ir atvirkščiai, geriausi pasaulio maratonininkai dviese sunkiai pakeltų svorius, kuriuos kasdien kilnoja Andrius.

Kavą pakeiskite šiuo gėrimu: padės deginti pilvo riebalus | pirkimasallegro.lt

Sportuokime reguliariai. Pavienis apsilankymas sporto klubo salėje ar kelios dienos aktyvesnio laisvalaikio tikrai nepadės, bet jei tai taps reguliariu įpročiu, gali pavykti. Nedarykime klaidų. Nuo kelių net ir netaisyklingų atsilenkimų tikrai nieko bloga nenutiks, tačiau norint užsiimti sportu rimčiau, derėtų pasikonsultuoti su sporto gydytoju, pasitikrinti širdį, atlikti kitus tyrimus, patartina kartu su kineziterapeutu įvertinti kaulų ir raumenų sistemos būklę, o su dietologu — pasitarti dėl tinkamos mitybos.

Šių specialistų trejetas yra sėkmės raktas, sėkmingai ir sveikai sportuojant. Geriau kalbėkime apie sveikatą: moksliškai yra įrodyta, kad fizinis aktyvumas sumažina arti ligų atsiradimo riziką. Atsikišusį ar nukarusį pilvą medikai vadina obuolio tipo nutukimu, kuris yra pavojingiausia sveikatai nutukimo forma.