Ne — cukrui Cukrus yra vienintelis dalykas, kurio kiekį galite žymiai sumažinti savo mitybos režime. Šie paprasti patarimai padės numesti svorio ir atsikratyti nereikalingų riebalų ne tik nuo pilvo, nuo kitų kūno dalių. Su korėjiečiais atliktas mokslinis tyrimas priėjo išvados, jog daugiausiai alkoholio vartojantys žmonės įprastai turi plačiausią liemenį Raumenis mažinti taip pat padeda ir žemas žmogaus fizinis aktyvumas.

Paimkite juostelę, kurios ilgis atitinka jūsų svorį, sulenkite ją pusiau ir matysite, ar jos pakanka liemeniui apjuosti, bet jei pritrūko — nesigraužkite.

ką valgyti degina pilvo riebalus

Visi žmonės skirtingų ūgių ir formų, tačiau padidėjusi liemens apimtis rodo lėtesnio metabolizmo ar širdies kraujagyslių ligų pavojų, rašo mirror. Norėdamas rasti papildomos energijos įprastai treniruotei sporto salėje ar nedideliam energijos trūkumui kompensuoti, jūsų kūnas pirmiausia atsargų ieškos kitose vietose, tarkim, sėdmenyse.

Reader Interactions

Laimei, naujausi medicinos ir sporto mokslo laimėjimai parodė, kad pilvo riebalų galime atsikratyti ir gana greitai. Atakuojame pilvo riebalus iš trijų pusių Mažai cukraus, paprastesni angliavandeniai ir daug baltymų Norint rimtai kovoti su pilvo riebalais, venkite cukraus.

ką valgyti degina pilvo riebalus

Mažiau valgant angliavandenių, sumažėja apetitas ir svoris krenta. Svarbu ne visiškai atsisakyti angliavandenių, o atidžiau rinktis tuos, kuriuos reguliariai valgote. Balta duona, balti makaronai, bulvės, klevų ar agavų sirupe esantis cukrus — atsisakykite jų arba valgykite labai saikingai, Šis maistas yra lengvai virškinamas, kūnas jį greit įsisavina ir stipriai pakyla cukraus kiekis kraujuje.

Reziumė: valgydami daugiau baltymų galite numesti svorį bei atsikratyti nepageidaujamų pilvo riebalų. Cukrus yra skirstomas į 2 kategorijas: Natūraliai atsirandantį — natūraliai maisto produktuose randamą cukrų, pavyzdžiui vaisiuose fruktozė ar piene laktozė. Pridėtinį — maisto produktų ruošimo, apdirbimo ar vartojimo stadijoje įdedamą cukrų ar sirupą, dažniausiai skoniui gerinti. Pridėtinis cukrus turi daug kalorijų bei neturi jokių naudingų maistinių medžiagų. Per gausus pridėtinio cukraus vartojimas — tiesiausias kelias į svorio prieaugį.

Tai daržovės, vaisiai, pilno grūdo miežiai, avižos, grikiai ir ryžiai. Protarpinis badavimas Įsitikinimas, kad badavimas lėtina jūsų metabolizmą — mitas.

ką valgyti degina pilvo riebalus

Kai sunaudojate mažiau kalorijų nei sudeginate, susidaro kalorijų deficitas arba kitaip energijos deficitas, kuris yra būtinas, siekiant numesti svorio. Jei per dieną suvalgysite iki kalorijų, ne tik sumažės svoris dėl jų trūkumo, bet organizmas, reaguodamas į stresą, gamins daugiau noradrenalino, hormono, kuris degina riebalus.

Trumpalaikio badavimo sukelti kūno pokyčiai palengvina riebalų deginimą — mažiau insulino, daugiau augimo hormono bei adrenalino ir metabolizmas jau pamažu gerėja, rašo mirror. Paros bėgyje siūloma pasirinkti os valandų trukmės tarpą, kai absoliučiai nieko nevalgysite.

Štai valgiaraštis, kuriame išlieka trys dienos valgymai ir užkandžiai, tačiau mažėja antsvoris. Avižinėje košėje gausu ląstelienos, kuri padeda normalizuoti cukraus lygį kraujyje. Avižos sugeba pamažinti cholesterolio ir atsikratyti blogųjų riebalų rūgščių.

Galiausiai, sumažinkite alkoholio vartojimą. Išbandykite modelį — dvi dienas per savaitę visai nevartokite alkoholio.

Pranešti klaidą

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės Mankštinimasis yra esminė sąlyga, jei norite gyventi ilgai ir sveikai. Rekomenduojama tris kartus per savaitę po dešimt minučių minti stacionarų dviratį, po to atlikti stiprinimo pratimus, kuriems nereikia specialios įrangos.

Kas padeda deginti pilvo riebalus?

HIIT — tai keletas neilgos trukmės pratimų, kurie atliekami tam tikra tvarka. Jei neturite stacionaraus ką valgyti degina pilvo riebalus, bandykite energingai dviračiu minti į įkalnę, bėgti aukštyn laiptais arba bėgiojant lauke, keletą nedidelių atkarpų bėgti greitai, o vaikštant pasirinkite tokį tempą, kad pritrūktumėte kvapo.

ką valgyti degina pilvo riebalus

Svarbiausia, kad tie intensyvumo periodai būtų trumpi maksimaliai 30 sekundžių kopiant laiptais ar bėganttačiau pakankamai sunkūs, kad padažnėtų širdies plakimas.

Rašyti komentarą