Keiskite jį natūraliais saldikliais. Kardio treniruotės ir jėgos pratimai Aktyvios kardio treniruotės vienas geriausių būdų sudeginti vidinius pilvo raumenis ir sumažinti šlaunų apimtis. Tačiau labai svarbu atlikti ir jėgos pratimus.

Nuorodos kopijavimas

Jeigu užsibrėžėte tikslą turėti grakštesnes kojas, turėtumėte ir rimčiau suplanuoti savo mitybą. Rinkitės maistą, kuriame būtų gausu baltymų, bet tuo pačiu, kad tai būtų liesi maisto produktai. Valgykite mažesnėmis porcijomis, tačiau dažniau.

Dažniau ir reguliariai valgant suaktyvinsite medžiagų apykaitą. Idealu maistą paskirstyti per dieną taip, kad valgytumėte 5 kartus. Dar vienas patarimas. Rekomenduoju prieš pradedant sveikai maitintis išsivalyti organizmą. Tai gali padaryti tiek laikantis detoksikacinio mitybos plano, tiek vartojant natūralius produktus, kurių sudėtyje yra pelyno.

Kardio treniruotės ir jėgos pratimai Aktyvios kardio treniruotės vienas geriausių būdų sudeginti vidinius pilvo raumenis ir sumažinti šlaunų apimtis. Gali rinktis kardio treniruoklius, aerobiką, kangoo jump treniruotes, zumbą, bėgimą.

Beje, ar žinojai, kad bėgimas riebalų deginimui gali būti efektyvesnis nei jėgos pratimai? JAV buvo atlikti tyrimai, kurių metu nustatyta, kad nubėgant per savaitę daugiau nei 24 kilometrus, riebalai sudeginami labai greitai. Yra ir daugiau tokios mitybos privalumų sveikatai, pavyzdžiui, pagerėja sergančiųjų II tipo cukriniu diabetu būklė.

Deginti riebalus apatinę kūno dalį

Rinkitės produktus, kuriuose gausu skaidulų Maistinės skaidulos dažniausiai yra nesuvirškinamos augalinės kilmės medžiagos. Vartojant daug skaidulų, galima numesti svorio, tačiau svarbu ir jų pobūdis.

Panašu, kad didžiausią įtaką svoriui turi tirpios ir tąsios skaidulos.

Kas padeda deginti pilvo riebalus? Ko gero, žinote, kas yra pilvo riebalai. Tikriausiai apie juos teko girdėti ne pačių geriausių dalykų — pilvo riebalus medikai sieja su II tipo cukriniu diabetu, širdies ligomis, net su ankstyva mirtimi.

Tai yra skaidulos, kurios suriša vandenį ir žarnyne suformuoja tirštą gelį. Šis gelis gali labai sulėtinti maisto judėjimą virškinimo sistema.

Post navigation

Jis taip pat gali sulėtinti maisto medžiagų virškinimą ir absorbciją. Rezultatas — ilgalaikis sotumo jausmas ir sumažėjęs apetitas.

Tai tampa ypač sudėtinga, jeigu norima aptirpdinti riebaliukus tik tam tikroje kūno vietoje, šiuo atveju — nuo klubų ir kojų. Norinčioms lieknesnių kojyčių ir sėdmenų, siūlome greitą ir efektyvų būdą, kurio rezultatais džiaugsitės jau po dviejų savaičių.

Vieno tyrimo metu nustatyta, kad papildomi 14 gramų skaidulų per dieną 10 proc. Tai reiškia, kad tirpios skaidulos gali būti ypač veiksmingos mažinant kenksmingus pilvo riebalus. Geriausias būdas gauti daugiau skaidulų yra valgyti daug augalinio maisto, įskaitant daržoves ir vaisius.

Visos šios nereikalaujančios didelių pastangų veiklos formos po kiek laiko duos pakankamai gerų rezultatų. Bėgimas Bėgiojimas — vienas geriausių ir greičiausių būdų norinčioms atsisveikinti su nereikalingais riebalais, kurie aktyviai palieka sėdmenis, klubus ir juosmenį. Pradėkite nuo 5—7 minučių bėgimo lengvu tempu, pamažu didindami bėgimo laiką iki 40—45 minučių.

kaip deginti riebalus nuo šlaunų

Mergina, bėgiodama 45 minutes, gali sudeginti kalorijas. Pakanka 2—3 bėgimų per savaitę. Plaukimas Dar viena veiksminga veikla, padedanti atsikratyti riebalų.

Įrodyta, kad dažnai plaukiojant 30 minučių, galima pakankamai greitai pasiekti geresnę klubų ir lieknų kojų formą. Važinėjimas dviračiu Mynimas pedalais yra puikus būdas suskaidyti ir atsikratyti papildomų kilogramų.

kaip deginti riebalus nuo šlaunų

Per 45 minutes vidutinio sudėjimo mergina gali sudeginti apie kalorijas. Vasarą šios rūšies veikla yra tiesiog nepakeičiama. Atsigulkite ant grindų, padėkite rankas lygiagrečiai kūnui. Pakelkite kiek sulenktas kojas į orą taip, lyg sėdėtumėte ant dviračio.

Su kiekviena padaryk 15 užlipimų ir nulipimų, pratimą kartok 3 kartus.

Print Ar pastebėjote, kad moterims riebalai dažniausiai kaupiais ant pilvo ir šlaunų? Tai turbūt dvi problematiškiausios vietos, kur pirmiausia pasimato priaugti kilogramai. O atsikratyti riebaliukų tikrai daug sunkiau nei juos užsiauginti, tiesa?

Jei lankai sporto klubą, ten rasi specialų laipiojimą laipteliais imituojantį treniruoklį. Sekite mus: Rezultatų pasieksi greičiau, jei po treniruočių prausdamasi duše naudosi stangrinantį kūno šveitiklį, o po to keletą minučių pamasažuosi šlaunis stangrinančiu aliejumi.

Kas padeda deginti pilvo riebalus? 6 mokslu pagrįsti būdai

Tai padės suaktyvinti kraujotaką ir pašalinti susikaupusius skysčius. Užsakymo nr. Svarbi informacija. Šiame etape pagrindinį vaidmenį vaidina fermentai lipazės.

Nuo lipazių aktyvumo priklauso, kaip greitai riebalai bus mobilizuojami. Vadinasi, kuo aktyvesnės lipazės, tuo greičiau mobilizuojami riebalai ir turėsime ką deginti. Tačiau vieni hormonai slopina lipazių aktyvumą, o kiti aktyvina.

kaip deginti riebalus nuo šlaunų

Insulinas — visada slopina lipazių aktyvumą. Suvalgius maisto turinčio daug angliavandenių ir net baltymų, lipazių aktyvumas ženkliai sumažėja. Vadinasi, jei treniruotės metu gersi aminorūgštis ar bet kokį kokteilį, riebalų mobilizacija sulėtės.

Kodėl yra labai sunku atsikratyti pilvo riebalų?