Kaklas turi būti tiesus, o pilvas - įsitraukęs. Kėdės spauda Galite paslėpti pilvo lieknėjimo presą, akcentuodami apatinę darbo vietos dalį ir tam net nereikia keltis nuo kėdės. Norėdami išvengti tokios situacijos, dirbdami turite sutelkti dėmesį į tikslinius raumenis tai taikoma absoliučiai visiems pratimams, ne tik spaudai. Kritimas yra pernelyg didelis - krūtis yra subtilus judėjimas, kėlimas pečių ašmenimis tik keletą colių nuo grindų. Palaikykite viršutiniame taške porą sekundžių.

Net nuostabu, nes turėti šešių pakuočių nėra lengva.

2021 m svorio metimas

Jei po kiekvienos treniruotės atsitraukėte ir vis dar nematote rezultatų, tikriausiai padarote vieną ar daugiau šių klaidų.

Štai šešios priežastys, kodėl nematote išgraviruotų pilvo, ir ką su jais daryti!

įtikinti savo merginą mesti svorį

Turite per daug kūno riebalų, dengiančių pilvo sieną Stiprus abs nėra svarbiausias matomo šešių pakuočių komponentas; mažai kūno riebalų yra.

Jei turite per daug poodinių kūno riebalų, dengiančių jūsų pilvo sritį, nesvarbu, kiek valandų jūs trauksite ar trauksite kojas, jūs negalėsite pamatyti savo šešių pakuočių.

Skaityti Daugiau

Efektyviausi veiksmai, kuriais siekiama įveikti sutrikusį abs - tai dietos sutvarkymas. Kalbant apie jūsų abs, treniruotės kol kas gali jus pasiekti.

būdai kaip numesti dugno pilvo riebalus

Jums reikia išmanaus valgymo plano, kad sumažintumėte kūno riebalų procentą ir nustatytumėte savo abs; kitaip visas sunkus jūsų darbas sporto salėje bus neskaitytas. Išbandykite kelis mūsų skanius, sveikus receptus! Jums reikia išmanaus valgymo plano, kad sumažintumėte kūno riebalus ir atvertumėte savo abs.

svorio metimo organizatorius

Jūsų pilvo pratimai nėra įvairūs Dauguma žmonių mato abs, kaip mažas kietas dėžutes liemens viduryje, tačiau raumenų sistema iš tikrųjų yra daug sudėtingesnė. Jūsų pilvo siena pastatyta iš tiesiosios žarnos abdominus šešių daliųvidinių ir išorinių įstrižų, einančių išilgai jūsų tiesiosios žarnos abdominus šonų, ir skersinės abdominus, esančios po vidiniu įstrižu.

Padaryti traškesius

Lengvos vakarienės Norint numesti svorio, nieko nėra geriau, nei kiek įmanoma kontroliuoti tai, ką vartojate dienos pabaigoje. Atminkite, kad mūsų kūnas veikia kaip mašina, o kalorijos yra jo benzinas, todėl pilant benziną, kai viskas, ką darysime, yra miegas, yra didelė klaida, nes galų gale tos kalorijos bus kaupiamos kaip sotieji riebalai, kad mes galime panaudoti kitu metu, kai mums reikia papildomos energijos.

Angliavandeniai pirmoje dienos pusėje Turėtumėte vengti kuo daugiau vartoti angliavandenių naktį, todėl vakarienės metu sumuštiniai, picos ar mėsainiai su duona yra visiškai atmesti. Tačiau neturėtume gyventi be angliavandenių, nes jie yra pagrindinis mūsų energijos šaltinis, todėl rekomenduojame juos visada įtraukti pusryčių ir pietų metu, tačiau venkite jų užkąsti ir vakarieniauti, nes jie suteikia daug kalorijų ir, jei jie nėra suvartoti, jie lieka saugomi kaip riebalai.

  • Jūs dažnai keičiate savo dietą Ar jūs praleidote valandas sporto salėje dirbdami su savo abs, nematydami rezultatų?
  • Kūno klaidos dėl svorio
  • Veisiamos rankos pusiau pritūpus: kartus : kartų Grožis yra tarsi brangakmenis: kuo paprastesnis, tuo brangesnis : Turinys Kiekvieną kartą, kai pažvelgiame į veidrodį ir pamatome suapvalėjusį pilvą, daugelis iš mūsų iškart atsibunda užsidegę ketinimu atidžiai jį spręsti.
  • Geriausi pratimai statyti įstrižą pilvą Stilingi vyrai
  • Du būdai, kuriais atliekama pilvo plastika Kaip prarasti apatinius pilvo riebalus moteris.

Lengvi receptai Sveikai maitintis yra smagiau ir įvairiau, nei jūs manote. Atmeskite mintį, kad gerai maitindamiesi galite rinktis tik ant grotelių keptą krūtinėlę ir salotas ir pradėti derinti sveiką maistą, kad gautumėte skanių ir neriebių patiekalų. Pavyzdžiui, vištienos iešmas su ananasais yra išskirtinis receptas, tačiau taip pat puiki galimybė yra kviečių makaronų lėkštė su grybais. Naujovinkite virtuvėje ir išbandykite naujus sveikus receptus, kurie padės sveikai maitintis.

Kultūrizmas

Atlikite širdies ir kraujagyslių mankštą Mes ką tik kalbėjome apie dar vieną gudrybės gauti abs yra pašalinti riebalus, kuriuos turite organizme. Dieta yra lemiamas veiksnys tam, bet taip pat yra ir kardio mankšta Tai padės jums sudeginti daugiau kalorijų, todėl kartu su optimalia dieta galėsite suvartoti daugiau nei vartojate, todėl jūsų kūnas po truputį netenka masės.

Tarp geriausių širdies ir kraujagyslių pratimų, kurie padės numesti svorį, išskiriame bėgimą, važiavimą dviračiu, elipsinę ar bet kokią nukreiptą veiklą, kuri suaktyvina mūsų kūną, priverčia mus prakaituoti ir deginti kalorijas aerobika, zumba ir kt.

Idealiu atveju turėtumėte skirti bent 30—60 minučių treniruotės šiai veiklai, kad prarastumėte daugiau kalorijų ir jas darytumėte jei ne kiekvieną dieną, tai 3—5 kartus per savaitę.

Subalansuota mityba

Būkite pastovūs savo pratimuose Pastovumas yra būtinas kad galėtum apibrėžti savo raumenis ir gauti norimą kūną. Veiksmai, kuriuos reikia atlikti: Prieš pradėdami nurodyti abs rutina Turime pažymėti, kad norint gauti matomus rezultatus, būtina būti pastoviam ir rūpintis savo mityba, nes vienas iš egzistuojančių raktų, kad būtų galima pažymėti abs, yra pašalinti riebalus iš kūno ir tai pasiekiama tik naudojant a sveika mityba ir fiziniai pratimai.

Be to, jūs taip pat turėtumėte žinoti, kad turėtų būti atlikta įprasta tvarka, kurią siūlome toliau 5 dienas per savaitę paliekant 2 dienų poilsį raumenų audiniui atsinaujinti; Kitas galiojantis variantas yra kirsti dienas vienas taip, vienas nekad raumenims būtų suteikta 24 valandų pertrauka ir išvengtumėte pervargimo.

Dėl mūsų siūlomos rutinos jums teks dirbti tik taip: jūs turėsite tai padaryti 30 pakartojimų rinkiniai o po to pailsėkite 20 sekundžių prieš pradėdami kitą darbo grupę.

  • Deja, didžioji dauguma jų nepasiekia norimų rezultatų.
  • Persikų riebalų degintojas
  • Hidromasažas padeda kovoti su riebalų sankaupomis skrandyje, pagerina kraujotaką.
  • Kaip gauti 6 pakuotes abs per trumpą laiką | Patarimai | October
  • Sportas Ar norite dėvėti keletą stiprus abs?

Skirtingai nuo įprastos tvarkos, dirbdami intensyviai dirbsime visas pilvo grupes, atlikdami po 2 po 30 kiekvienos grupės rinkinių, taigi mes lipdysime visą liemenį. Laikydamiesi šių gairių, per 6 savaites apytiksliai galėsite pamatyti rezultatus savo pilve. Žinoma: norėdami prarasti susikaupusius riebalus ir sugebėti pažymėti raumenis, turėsite įprasti įpročius širdies ir kraujagyslių pratimus bei lengvą valgymą.

svorio metimas sandyford

Mes pradėjome savo pilvo rutina dirbantis viršutiniai raumenys. Norėdami tai padaryti, turėsite atsigulti ant kilimėlio, sulenkti kojas ir visiškai palaikyti nugarą ant grindų; šioje padėtyje turėsite pakelti liemenį naudodami jėgą pilvo raumenimis ir grįžkite į pradinę padėtį; dabar grįžkite atgal ir pakartokite šį judesį, kol baigsite 30 kartų.

geriausios vaistažolės padedančios numesti svorio

Jei norite rasti kitų šio pratimo variantų, kviečiame susipažinti su mūsų straipsniu apie viršutinę pilvo dalį, kurią galite pakeisti ir pakeisti, jei jus domina kita. Atlikę 30 pakartojimų, turėsite pailsėti 20 sekundžių ir pradėti nuo šio pratimo: žirklės. Jūs galėsite įdėti apatinis abs, atsakingi už V žymėjimą ir apatinės pilvo dalies mažinimą.