Darykite 20 rinkinių. Ir daugelis iš jų daro, bet tai, ko jums nereikia žinoti, yra tai, kad daugeliui žmonių fiziologiniu požiūriu neįmanoma pasiekti plokščio skrandžio. Tačiau ir tomis dienomis stenkitės nepersivalgyti. Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens stageman.

AR AB PRATIMAI PADEDA SUDEGINTI PILVO RIEBALUS? - FITNESAS -

Tai protinga. Žinoma, žmonės gali pakabinti savo išvaizdą, kai jie turi svorį savo žarnyne - bet riebalai, kuriuos jūs gabenate savo pilvelyje, yra klastingesni nei kitų tipų, todėl jūsų dėmesys sutelkiamas į skrandį.

Pilvo riebalai, dar vadinami visceraliniais riebalais, buvo siejami su tokiomis sąlygomis kaip širdies liga, diabetas ir net vėžys. Kai nušluosite tuos svarus ir išlyginsite savo pilvą, galėsite judėti geriau. Stiprinant tuos pagrindinius raumenis, jums bus naudinga tik visa kita, kurią bandote padaryti sporto salėje ir už jos ribų. Pradėkite pjauti savo skrandį, atlikdami šiuos 12 pratimų, kad sužlugdytumėte dešimtis raumenų tarp pečių ir klubų ir tuo pačiu metu apžiūrėtumėte savo medžiagų apykaitą.

BEST 10 min Lower Abs Workout Routine - Lose Lower Belly Fat

Tuščiavidurė kūno laikymo sistema Beth Bischoff Pagalvokite apie kalnų alpinistą kaip judančią lentą. Jūs atliekate mini krizę, kai sprogiai nuplėšiate vieną kelį į krūtinę. Tačiau toks judėjimas yra toks sunkus, kad jūsų šerdis turi dirbti viršvalandžius, kad kūnas būtų stabilus ir tiesus kiekvieną kartą, kai pakeliate koja nuo grindų. Tai yra pradinė padėtis. Pakelkite dešinę koją nuo grindų, vairuokite dešinę kelio dalį į savo krūtinę.

kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs

Palieskite grindis dešine koja ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakaitinės kojos su kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs kartojimu.

Fresh articles

Lankininko eilutė Nick Grieves Blogas laikysena gali sukelti išsipūtusį žarnyną, todėl jūsų stalo jockey slouch gali būti jūsų plokščias pilvo priešas numeris vienas.

Norėdami išspręsti savo kasdienę formą, pabandykite lankininko eilutę, kad sustiprintumėte savo branduolį ir nugarą tuo pačiu metu.

Pasitraukite į savo rankas po savo pečių ir kūno formuojant tiesią liniją nuo galvos iki kulnų. Atskirkite kojas, kad jos būtų šiek tiek platesnės už klubo plotį ir pasuktų jas taip, kad jos abu nukreiptų į kairę.

kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs

Laikykite dešinę delną ant grindų, laikykite hantelį kairėje rankoje ir atlikite eilutę. Būkite atsargūs, kad jūsų liemens svoris nebūtų pasukamas. Nick Grieves nuotraukos 6.

kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs

Tai reiškia, kad jis yra išsamus raumenų kūrėjas, kuris po treniruotės nudegins pilvo riebalus. Laikydami hantelį arba kettlebelį, pakelkite dešinę ranką tiesiai virš galvos.

5 Bendrieji mitai ir keletas faktų apie jūsų abs

Pasukite į kairiąją pusę ir patraukite save į alkūnę ar ranką, laikydami savo dešinę ranką ir akis ant svorio. Pauzė, tada grįžkite atgal, kad grįžtumėte į pradinę padėtį. Prieš perjungdami atlikite visus nurodytus pakartojimus vienoje pusėje.

kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs

Hantelio karšto bulvių pritūpimai Beth Bischoff Šis riebalų nuostolių pratimas gaus jūsų širdies pumpavimą ir abs degimą beveik be laiko. Suveikimas užpuola jūsų didžiausią raumenų grupę - kaip jūsų glutes, keturračiai ir kniedės - tuo metu, kai svarmenis lenkia jūsų viršutinę kūno dalį ir padidina širdies susitraukimų dažnį. Squat lengviausias būdas numesti krūtinės riebalus, kad jūsų keturračiai yra lygiagrečiai grindims, ir tada greitai pop-up stovėti, tossing hantelio iš vienos pusės į kitą priešais savo veidą.

Mogul šuolis Beth Bischoff Mogulus galite susieti su šaltu ir sniegu, tačiau ši versija sudegins pilvo riebalų toną. Kuo stipresnis sprogimas nuo grindų, tuo labiau padidinsite širdies ritmą ir dirbsite su raumenimis.

Kas yra pilvo raumenys (abs)?

Nupjaukite pirštus į grindis ir pakelkite kelius, kad jie pakyla virš žemės. Laikydami kojas, šokinėkite juos į kairę, pristabdykite ir tada šokinėkite juos į dešinę. Pakartokite pakartojimui ar laikui. Kettlebelio sūpynės Mitch Mandel Dvigubas svyravimas gali būti vienas iš geriausių visų laikų kalorijų kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs pratimų.

Kaip prarasti riebalus iš žarnyno, Svetainė neegzistuoja Tettenhall svorio metimo centras Riebalai degina apatinę kūno dalį Krepšelyje nėra produktų. Riebalų naikinimas šalčiu - Figūra Plius Ar galiu numesti svorio būdamas 34? Peržiūrų skaičius: Susižavite nauja stebuklinga dieta ir atkakliai jos laikotės.

Sprogstamasis šio judėjimo pobūdis iš karto sukelia jūsų širdies susitraukimų dažnį, bet taip pat suklijuoja jūsų šerdį. Tada išspauskite savo glutes, stumkite stipriai klubus į priekį ir pasukite svorį į peties aukštį. Pasukite judėjimą tarp kojų ir pakartokite. Medicinos kamuolys Beth Bischoff Jei nesinaudojote vaisto kamuoliu nuo vidurinės mokyklos, jūs praleidžiate.

Iš riebalų sluoksnio pašaliname labiausiai problemišką sritį - apatinę pilvo dalį - Uždegimas

Ir jei pasieksite tempą ir pasieksite daugiau galios ir greičio, pakelsite širdies susitraukimų dažnį ir sudeginsite rimtą pilvo flabą. Net nereikia didinti svorio. Slam kamuolys ant grindų taip sunku, kaip jūs galite. Sugavimo ir pakartokite.

Kaip prarasti apatinį pilvo riebalą? - Grožis ir mada -

Hantelio viršutinės vaikščiojimo lūpos Nick Grieves Prilipę, pridėkite hantelio viršų, o staiga turite pagrindinį chiselerį. Judėjimas taip pat sieja nugarą ir užpakalį, nes peršokę pečiai ir silpni glutes taip pat prisideda prie išsipūtusio pilvo. Paspauskite svarmenis virš galvos, kad jūsų delnai būtų vienas kitam. Būkite atsargūs, kad nesusišluostumėte pečių iki ausų. Žingsnis į priekį įstumkite į priekį, pristabdykite ir tuomet nuleiskite nugaros koją į priekį, kad galėtumėte pakelti kojas.

Kaip prarasti riebalus ant viršutinės kūno dalies, Galima numesti svorio per 2 mėnesius

Alternatyvios kojos, kai važiuojate į priekį. Valslide kojų kreivė Nick Grieves Šis judėjimas vienu metu nukreipia jūsų priekį ir užpakalinę pusę, todėl jis yra puikus receptas plokščiam pilvui.

Pagalvokite apie tai, kaip atliekate lentą ant nugaros. Derinys nukentės jūsų abs, dirbti viršutinę nugaros, kad padėtų išspręsti prastą laikyseną, ir plaktukite dideles, apykaitos-revoliucines raumenų grupes jūsų apatinėje kūno dalyje tuo pačiu metu.

Tai protinga.

Pakelkite klubus, kad jūsų kūnas formuotų tiesią liniją nuo kelio iki pečių. Laikydami įtemptą šerdį, pailginkite kojų, kiek galite, nepalikdami nugaros į kreivę.

kaip prarasti pilvo riebalų apatinę abs

Pauzė, o tada naudokite glutes ir kėlimą, traukite kulnais atgal į savo kūną, kol grįšite į pradinę padėtį.