Programa apima penkis skirtingo sunkumo laipsnius - mylių. Galite pasivaikščioti savo namuose su minimalia erdve, be įrangos ar grindų.

Jėgos treniruotės sudegina kalorijas savaime - o kai jūs einate vaikščiodami, sudeginama daugiau kalorijų nei tuo atveju, jei vaikščiotumėte tik jūs.

leslie sansone degina kūno riebalus 3 mylios

Šios treniruotės taip pat turi dar vieną, galbūt labiau ilgalaikį poveikį: Raumenys efektyviau degina kalorijas nei riebalai, todėl stiprindami raumenis turėsite galimybę sudeginti daugiau kalorijų, net ir tuo metu, kai aktyviai nesportuojate. Intensyvumo įvertinimo būdai Pasak Cleveland klinikos, bendriausias būdas apskaičiuoti maksimalų širdies ritmą yra atimti jūsų amžių išnors gydytojas ar mankštos specialistas gali padėti jums gauti tikslesnius rodmenis.

Greitas vaikščiojimas su Leslie Sanson: apžvalgos plonas

Pamoka yra mergaičių žaidimų tempas, taigi ir jūs praleisti kalorijas ir numesti svorį. Greitas pasivaikščiojimas su Leslie Sansone, visiškai saugus jūsų sąnariams.

leslie sansone degina kūno riebalus 3 mylios

Programa nėra šokas, galintis pakenkti jūsų sveikatai. Treneris siūlo tik paprastą ir prieinamą pratimą, pagrįstą greitu ėjimu.

leslie sansone degina kūno riebalus 3 mylios

Programa tinka bet kokiam kūno rengybos lygiui. Pratimo metu galite padidinti apkrovą, paimdami naudojamus hanteliusonlesego svoris. Šis 3 mylių treniruotės prideda lengvus rankos svorius, kad apimtų judesius visą kūno treniruotę.

leslie sansone degina kūno riebalus 3 mylios

Aš nerekomenduoju rankinių svorių lauke vaikščioti ar ilgiau pasivaikščioti dėl sužalojimo pavojaus. Geras kontroliuojamas treniruotės patalpose su šiuo vaizdo įrašu yra tinkamas būdas naudoti svorius, nes jūsų padėtį ir formą kontroliuoja ir moko Leslie Sansone.

Kiek kalorijų deginate su Leslie Sansone?

Jūs taip pat galite praleisti naudojant svorius ir vis tiek gauti puikų kardio treniruotę su šiuo vaizdo įrašu. Sporto instruktorius Madeleine Lewis pristato keturias dešimties minučių treniruotes viduje.

20 Minute Walk at Home Exercise - Fitness Videos

Ji pristato kiekvieną treniruotę trimis skirtingais lygiais, kad vaikščiojotojai galėtų pasirinkti savo intensyvumo lygį. Šis vaizdo įrašas sujungia ir patalpų pėsčiųjų treniruotes su "Pilates" pradedančiųjų lygiu.

  • Ši sistema yra labai švelni ir neskuba.
  • Kalorijos, pagrįstos širdies ritmu Klausimas, kiek kalorijų sudeginsite treniruotės metu, iš tiesų yra labai apkrautas klausimas.
  • Stovi nuožulnūs traškėjimai Atvėsimas ir tempimas Kam: Žmonėms, kurie vidutiniškai ar gerai treniruojasi kaip įprasta treniruotė namuose, degindama riebalus.
  • Ši sistema yra labai švelni ir neskuba.
  • Greitas pasivaikščiojimas su Leslie Sanson yra puikus būdas numesti svorio ir sustiprinti raumenis be ekstremalių treniruočių.
  • Svorio netekimas dėl centrinio nutukimo
  • Svorio netekimas du mėnesius prieš ir po
  • 11 geriausių vidinio pėsčiųjų vaizdo įrašų pirkti m

Atskleidimas "Fit" mūsų ekspertų rašytojai yra pasiryžę tirti ir rašyti apgalvotus ir redakciniu požiūriu nepriklausomus geriausius produktus jūsų gyvenimui ir jūsų šeimai. Jei jums patinka tai, ką mes darome, galite palaikyti mus naudodamiesi mūsų pasirinktomis nuorodomis, kurios mums uždirba komisiją.

  1. Ucla svorio metimo tyrimas
  2. Saulės pasveikinimas padeda numesti svorį

Sužinokite daugiau apie mūsų peržiūros procesą. Konkrečių fitneso programų instruktoriai nėra linkę nurodyti tikslaus kalorijų skaičiaus, nes kalorijų deginimas labai priklauso nuo tokių veiksnių kaip jūsų amžius, svoris, lytis ir intensyvumo lygis.

leslie sansone degina kūno riebalus 3 mylios

Leslie Sansone ėjimo programų linija nesiskiria. Fitneso instruktoriai niekada neduoda tikslaus skaičiaus, tačiau pagal šią programą jie nori prisipažinti, kad už kiekvieną mylią, kurią einate, sudeginsite nuo iki kalorijų.