Žinoma, angliavandeniai yra pagrindinis kūno energijos šaltinis ir tu visada turi juos naudoti pirmus. Ciberžolė Padeda pašalinti kancerogenus, saugo kepenis, padeda atkurti kepenų ląsteles. Vartokite vitaminą C Vitaminas C yra svarbi medžiaga, kuri padeda kūnui riebalus paversti energija. Prieš pradėdami naudoti, pirmiausia pereikime prie jo sudedamųjų dalių. Sužinok daugiau! Valgykite ne mažiau kaip 35 gramus skaidulų per dieną Geras skaidulų šaltinis yra šalavijai, artišokai, linų sėmenys, avokadai, brokoliai ir Briuselio kopūstai.

pašalinti riebalus

Probleminė vieta — klubai Jei jums nepatinka probleminė vieta vidinėje klubų pusėje, sustiprinkite didžiuosius, vidutinius ir mažuosius sėdmenų raumenis. Gulėdami ant kairiojo šono kilnokite ištiestą dešinę koją. Kiekviena koja atlikite 15—20 pratimų, ciklą pakartokite 2—3 kartus.

pašalinti riebalus

Atsistokite ant keturių, į grindis remkitės alkūnėmis. Atlikite mostus tiesia koja į viršų. Kiekviena koja pašalinti riebalus 20—25 mostus, ciklą pakartokite 2—3 kartus.

Visos teisės saugomos. Privatumo politika. Duomenų apsauga. Kaip nustatoma paslaugos kaina? Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų toliau — paslauga kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į: paslaugos struktūrą sudėtines paslaugos dalis ; pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas pvz.

Probleminė vieta — pečiai Jei jūsų probleminė vieta — pečiai, reikėtų pamankštinti trigalvius raumenis. Atsistokite nugara į kėdę, įsiremkite į jos sėdynę rankomis ir darykite atsispaudimus.

pašalinti riebalus

Atlikite 15 atsispaudimų. Ciklą kartokite 2—3 kartus. Padarykite įtūpstą dešine koja į priekį, o dešine ranka įsiremkite į kelį.

Ar įmanoma sulieknėti tik per liemenį? Deja, jei nuolat valgote stipriai perdirbtų maisto produktų pvz. Valgykite maistą, kuriame yra tirpios ląstelienos, kaip antai, avižinę košę, saldžiąsias bulves, avokadus, citrusinius vaisius.

Į kairę ranką paimkite 2 kg svarmenį, ir sulenkę ranką per alkūnę, pakelkite. Kiekviena ranka atlikite 10—15 tokių pratimų, ciklą kartokite 2—3 kartus. Probleminė vieta — pažastys Volelių, kurie susidaro virš liemenėlės, padės atsikratyti stiprūs krūtinės raumenys.

pašalinti riebalus

Atsigulkite ant nugaros, paimkite 2 kg svarmenis. Kelkite ištiestas rankas virš krūtinės ir mokite jomis į šonus, bet nelieskite grindų. Atlikite 15—20 tokių pratimų, ciklą pakartokite 2—3 kartus. Probleminė vieta — šonai ir pilvas Atsigulkite ant nugaros, rankas pakiškite po galva, kojas sulenkite per kelius.

Viršutinę kūno dalį pakelkite kuo aukščiau. Pratimą atlikite 20—25 kartus, ciklą kartokite 2—3 kartus.

pašalinti riebalus

Atsigulkite ant šono ir sulenkite pašalinti riebalus per kelius taip, kad tarp klubų ir liemens susidarytų status kampas. Viršutinę ranką ištieskite į priekį, apatinę pakiškite po galva.

pašalinti riebalus

Pakelkite liemenį. Atlikite po 10—15 tokių pratimų ant kiekvieno šono, ciklą kartokite 2 kartus.

Probleminė vieta — klubai Jei jums nepatinka probleminė vieta vidinėje klubų pusėje, sustiprinkite didžiuosius, vidutinius ir mažuosius sėdmenų raumenis. Gulėdami ant kairiojo šono kilnokite ištiestą dešinę koją. Kiekviena koja atlikite 15—20 pratimų, ciklą pakartokite 2—3 kartus. Atsistokite ant keturių, į grindis remkitės alkūnėmis. Atlikite mostus tiesia koja į viršų.